Beantwoord

Aanvragen extra data bundel mislukt wederom

  • 27 April 2024
  • 13 reacties
  • 117 keer bekeken

Op 14 april heb ik een klacht ingediend en vandaag is het wederom raak. 
Ik heb een unlimited data abonnement op mijn mobiel echter raakt de 10Gb snel op. Dagelijks moet ik dus extra data bundels aanvragen van 2Gb. 
 

Bij het aanvragen krijg ik een foutmelding. Hieronder het screenshot. Ik wacht steeds 15 minuten maar helaas zonder succes. Dit schijnt vaak voor te komen. En nu is het dan weer zover en zaterdagavond dus kan ik jullie niet bereiken. 
 

Ik betaal voor deze diensten die vervolgens niet werken. Graag een tegemoetkoming en een structurele oplossing voor het probleem. Nu zit ik weer zonder internet! Ook aanvragen via sms lukt niet. 
 

 

icon

Beste antwoord door Fredelmo 29 April 2024, 11:29

Bekijk origineel

13 reacties

 

En ook vandaag op zondag 28 april is het weer niet mogelijk een extra bundel aan te vragen. 

De derde dag in april. Zo vervelend dit. 

Graag een compensatie voor drie dagen niet gebruik te hebben kunnen maken van mijn abonnement. 

€ 40,65 per maand delen door 31 dagen is € 1,31 maal drie is € 3,93. Dit graag in mindering brengen op de factuur. 

Reputatie 7
Badge +28

De dag is nog maar net zeven uur oud. Is jouw bundel nu al op? 
 

Zo’n unlimited mobiel abonnement is bedoeld voor normaal gebruik. Niet om bv 24 uur per dag te gamen of zoiets. Daar is een thuisabonnement voor bedoeld. 

Mijn bundel is zeker nog niet op. Maar ik hoef me ook niet te verantwoorden als dat wel zou zijn. Die behoefte voel ik ook totaal niet. 
 

Al zou ik wel de hele dagen gamen? En al zou mijn bundel al wel op zijn? Wie bepaalt wat normaal gebruik is? Jij in ieder geval niet dus bemoei je er niet mee Gerda van de lage landen. 

Het heet niet voor niets Unlimited. 

Nee Noordzee hier moet ik Rv Gil gelijk in geven.

Ik heb precies hetzelfde en gebruik het pakket alleen op de camping om tv te kijken maar ik had ook net dezelfde melding word er een beetje gek van. Het kan niet zo zijn dat onbeperkt soms wel en soms niet betekent ik hoor graag de reactie want gisteren dacht ik overbelasting misschien maar nu nog steeds erg vervelend word het nu 

Reputatie 7

Hoi @RvGil, en @Herman Verwoert

Ik heb dit topic even met iets voorrang opgepakt omdat ik hier meldingen zie over het achterliggende systeem dat deze orders verwerkt. RvGil, jouw profiel is ingevuld, dus ik heb gelijk kunnen kijken. En ik zie inderdaad een probleem. Er lijkt in eerste instantie niets aan de hand, maar wanneer ik iets probeer te wijzigen krijg ik een melding dat er een openstaande order is. Ik vermoed dat een van de bundelaanvragen die jij gedaan hebt onder water is vastgelopen. En een openstaande order blokkeert aanvullende aanvragen. Vandaar dat jij zelf ook foutmeldingen krijgt.  Voor jouw situatie heb ik een melding aangemaakt. Ik vermoed alleen dat dit centraal opgelost moet worden, en dat het dan ook niet eerder dan morgen wordt gezien het nu zondag is. 

Herman, zou jij ook jouw forumprofiel willen invullen? Dan kan ik dit voor jou ook controleren, en eventueel een melding aanmaken. 

 

 

Mijn bundel is zeker nog niet op. Maar ik hoef me ook niet te verantwoorden als dat wel zou zijn. Die behoefte voel ik ook totaal niet. 
Al zou ik wel de hele dagen gamen? En al zou mijn bundel al wel op zijn? Wie bepaalt wat normaal gebruik is? 
Het heet niet voor niets Unlimited. 

Je hoeft je inderdaad niet te verantwoorden, je mag zelf weten wat jij met je abonnement doet. Wel een tip daarover, mocht je dit nog niet weten. We hebben eerder dit jaar nieuwe mobiele abonnementen gepresenteerd. De Unlimited varianten van deze abonnementen hebben een 20 GB daglimiet, in plaats van de huidige 10 GB. Ik weet niet of je normaliter iemand bent die, na afloop van het contract, ook gelijk weer verlengt. Maar in dit geval zou dat nog wel eens handig kunnen zijn om te doen als je weer zover bent.

Hier ook al de hele dag hetzelfde probleem, dat overigens vrijwel wekelijks voorkomt. Meestal duurt het een paar uur, maar nu kan ik ook al de hele dag geen extra bundel aanvragen. Dezelfde foutmelding in de app, en ook bij aanvragen per sms de melding dat de aanvraag nu niet verwerkt kan worden. Bijzonder irritant. 

Hier ook al de hele dag hetzelfde probleem, dat overigens vrijwel wekelijks voorkomt. Meestal duurt het een paar uur, maar nu kan ik ook al de hele dag geen extra bundel aanvragen. Dezelfde foutmelding in de app, en ook bij aanvragen per sms de melding dat de aanvraag nu niet verwerkt kan worden. Bijzonder irritant. 

En ook vandaag weer dezelfde foutmelding... Er is natuurlijk wel een nieuwe dagbundel gestart, maar aangezien mijn grootste verbruik 's nachts plaats vindt (niet iedereen heeft een '9 to 5' leven) zou het wel fijn zijn als ik, zoals beloofd wordt, gewoon mijn gratis extra MBs kan bestellen... 

Reputatie 7

Het lijkt er nu op dat er op de 26e bij een aantal klanten wat is vastgelopen, waardoor aanvragen die daarna gedaan worden niet lukken. Heb jij ook op die datum voor het laatst succesvol een bundel kunnen aanvragen, @Fredelmo? Want dan verwacht ik dat jij ook in die groep valt. En in dat geval wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen. Dan kan ik hiervoor ook melding maken.

Het lijkt er nu op dat er op de 26e bij een aantal klanten wat is vastgelopen, waardoor aanvragen die daarna gedaan worden niet lukken. Heb jij ook op die datum voor het laatst succesvol een bundel kunnen aanvragen, @Fredelmo? Want dan verwacht ik dat jij ook in die groep valt. En in dat geval wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen. Dan kan ik hiervoor ook melding maken.

Ik heb zojuist gegevens in mijn forumprofiel geplaatst. En inderdaad sinds dit weekend dat de foutmeldingen blijven volharden. Wat is nu de volgende stap?

Reputatie 7

Dank je, @Fredelmo! Ik heb jouw gegevens doorgegeven intern.  Er is inmiddels gewerkt aan het oplossen van de vastlopers, en naar ik begrijp is het ook zojuist opgelost. Zou je willen testen of je nu wel een bundel kunt aanvragen?

Dank je, @Fredelmo! Ik heb jouw gegevens doorgegeven intern.  Er is inmiddels gewerkt aan het oplossen van de vastlopers, en naar ik begrijp is het ook zojuist opgelost. Zou je willen testen of je nu wel een bundel kunt aanvragen?

Hartelijk dank Erik voor het snelle oppakken, het werkt weer naar behoren nu! Fijne dag gewenst!

Reputatie 7

Dank je, @Fredelmo! Ik heb jouw gegevens doorgegeven intern.  Er is inmiddels gewerkt aan het oplossen van de vastlopers, en naar ik begrijp is het ook zojuist opgelost. Zou je willen testen of je nu wel een bundel kunt aanvragen?

Hartelijk dank Erik voor het snelle oppakken, het werkt weer naar behoren nu! Fijne dag gewenst!

 

Top! Goed om te horen 😄

 

@RvGil, @Herman Verwoert, voor jullie ook nog even een tag: het werkt weer!

Reageer