Beantwoord

Ben al een aantal keren gebeld door KPN maar weet niet waarom

  • 27 October 2023
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik ben nu een aantal keer gebeld/gemiste oproep van KPN op nummer 088 7751101 maar ontvang hier helemaal geen informatie over per mail…is dit normaal?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 November 2023, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @M.J. 04 , dit nummer is niet van KPN. Sterker nog, het is een telefoonnummer dat gelinkt is aan oplichterij, onder andere namens KPN. Ze proberen aan je persoonsgegevens te komen, phishing dus.

KPN zal denk ik nooit uit zichzelf jou bellen als daar geen lopend issue voor is. En meestal krijg je van te voren wel een aankondiging (zoals bij een monteur oid).

Niet opnemen dus en eventueel blokkeren.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @M.J. 04. Welkom op het KPN Forum! Ik heb even zelf gebeld naar dit nummer en krijg een bandje te horen waarin gezegd wordt “Welkom bij KPN”. Ik weet eerlijk gezegd niet zeker welke afdeling dit is, maar ik denk een outbound callcenters. Als je contact wil opnemen met onze klantenservice kan je het beste bellen met het gratis nummer 0800 0402.

Ja hoor ook hier is het raak, zojuist gebeld en na het bekend maken van mijn naam werd er opgehangen. 
Na terugbellen een krakkemikkig bandje met KPN ‘alle medewerkers zijn in gesprek’ melding. 
In wat voor land leven we dat deze oplichterij maanden door kan gaan en KPN en de politie hun schouders ophalen ? Walgelijk.