Beantwoord

Gidsvermelding

  • 13 January 2019
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Een aantal weken geleden mijn contract verlengd, wat schetst mijn verbazing? Opeens sta ik weer met mijn mobiele nummer in de telefoongids vermeld. En ik kan me toch echt niet herinneren dat ik hier tijdens het aanvragen van de verlenging op de web site toestemming voor heb gegeven. Waarom geven jullie dan toch opeens mijn gegevens weer door?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 January 2019, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Joris. Hoe dit kan is mij ook een raadsel, dit geven wij niet zomaar door. Ik zie op jouw adres 2 mobiele aansluitingen. Zou je mij een privébericht willen sturen met het nummer waar het om gaat?
Reputatie 7
Badge +9
PB verstuurd.
Groet
Reputatie 7
Badge +24
Thanks. Ik zie bij beide nummers de wijziging naar 'Opvraagbaar bij nummerinformatiediensten en gepubliceerd in het telefoonboek (papier en online)'. Dit kan alleen op jouw verzoek. Het goede nieuws is dat ik dit terug kan zetten naar 'Niet opvraagbaar en niet gepubliceerd'. Heb ik wel een akkoordje van je nodig. Een reactie hier is voldoende. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ja, graag terug zetten. Alleen vraag ik me wel af, wanneer wij die verzoek gedaan zouden moeten hebben. Moeten dan hele kleine lettertjes in het verlengdocument geweest zijn. 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze gedaan. Heb net dat proces ook doorgelopen, ik zie het echter niet. Het staat in ieder geval nu weer goed en ik heb ook doorgezet voor onderzoek, om te kijken of dit aan onze kant ligt. Mijn oprechte excuses alvast, mocht het blijken dat het vanuit ons komt. Het staat nu in ieder geval weer op geheim.
Reputatie 7
Badge +9
Hartstikke mooi en bedankt voor de snelle service, top! 😎
Reputatie 7
Badge +24
Hartstikke mooi en bedankt voor de snelle service, top! 😎

Fijn! Dankjewel en uiteraard graag gedaan.