Beantwoord

Ik kan bellen maar niet gebeld worden

  • 24 April 2024
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik neem de telefoon op, maar hoor de beller niet.

Ik heb al een nieuwe sim kaart gekregen en ben al een paar keer naar de KPN winkel geweest.

Er wordt gezegd dat het aan onze goed geïsoleerde woning ligt.

Ik bel al met voorkeur voor Wifi en heb 2 super wifi punten.

Is er nog iets wat ik kan doen?

Het gaat om de Samsung A 23.

Alvast bedankt voor Uw antwoord.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 April 2024, 09:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Janny Porsius ,

Stop jouw simkaartje eens in een andere telefoon. 

Als het bellen dan wel werkt, dan ligt het aan jouw mobieltje. 

Reputatie 7
Badge +17

Een hele goede tip van @Noordzee. Daarmee kunnen we achterhalen waar het probleem precies zit. Laat je weten wat de uitkomst is?

Het klopt, want met mijn oude telefoon de A 22  kon ik wel gesprekken gewoon ontvangen.

Deze telefoon is nieuwer A 23. Kan ik daar nog garantie op krijgen of is er een update nodig?

Alvast bedankt. Ook @Noordzee voor de tip.

Reputatie 7
Badge +17

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Vaak lost dit problemen op.

Controleer ook of de telefoon niet toevallig probeert te verbinden met bijvoorbeeld een koptelefoon of iets dergelijks. Ook wanneer je niets hebt aangesloten. Mijn vorige telefoon had ik een keer in het water laten vallen. Daarna dacht mijn telefoon dat ik een koptelefoon had aangesloten, terwijl dit niet het geval was. Maar daardoor had ik geen speakergeluid meer. Ik wil hiermee zeggen dat het dus goed is om te controleren.

En doet het probleem zich alleen voor als je belt? Of bijvoorbeeld ook als je een YouTube filmpje bekijkt?

Mocht nou blijken dat het een defect aan het toestel is, dan kan je het toestel ter reparatie aanmelden. Reconext kan dan het toestel voor je nakijken. Klik op de link om alles te lezen wat je moet weten over de reparatie van jouw toestel.

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Vaak lost dit problemen op.

Controleer ook of de telefoon niet toevallig probeert te verbinden met bijvoorbeeld een koptelefoon of iets dergelijks. Ook wanneer je niets hebt aangesloten. Mijn vorige telefoon had ik een keer in het water laten vallen. Daarna dacht mijn telefoon dat ik een koptelefoon had aangesloten, terwijl dit niet het geval was. Maar daardoor had ik geen speakergeluid meer. Ik wil hiermee zeggen dat het dus goed is om te controleren.

En doet het probleem zich alleen voor als je belt? Of bijvoorbeeld ook als je een YouTube filmpje bekijkt?

Mocht nou blijken dat het een defect aan het toestel is, dan kan je het toestel ter reparatie aanmelden. Reconext kan dan het toestel voor je nakijken. Klik op de link om alles te lezen wat je moet weten over de reparatie van jouw toestel.

bedankt opgelost

Reageer