Vraag

Kan geen gesprek voeren, de ander verstaat mij niet

  • 19 April 2024
  • 4 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik kan met mijn telefoon wel bellen en/ of gebeld worden, maar de ander verstaat mij niet. Dit is bij alle telefoonnummers in mijn KPN account. Ik kan ook geen hotspot aanmaken . Whatsapp bellen via een andere provider lukt wel,  dus de microfoon is niet kapot. Is er een storing?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Heb je je mobiel al eens een keer aan- en uitgezet @SandravG 

Anders met een andere (vaste) telefoon even gratis bellen met 0800 0402 of lang een lokale KPN-winkel gaan.

 

Uiteraard al gedaan. Er zitten 5 nummers in dit account en die hebben er allemaal last van. Lijkt mij niet meer echt een probleem van 1 nummer. Ik ga wel bellen met een ander nummer.

 

Reputatie 7
Badge +11

Je kunt ook eens hoeronder kijken of er een algemene storing is @SandravG :

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @SandravG, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Hier heb ik ook niet direct een verklaring voor maar ik denk natuurlijk wel graag met je mee. Wat bedoel je trouwens precies met 'alle nummers in je KPN account'? Bedoel je daarmee alle nummers die je op je telefoon hebt opgeslagen? Dat wordt me niet direct duidelijk. Verder geef je aan dat er 5 nummers in het account zitten die hier allemaal last van hebben. Bedoel je daarmee de telefoonnummers uit je huishouden die bij ons zijn aangemeld (vanwege KPN Compleet)? Des te beter beeld we krijgen van de situatie, des te beter kunnen we je hier mee verder helpen. Zie je bevindingen graag tegemoet. 

Reageer