Beantwoord

misleiding bij verlenging

  • 7 January 2019
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

op black friday abonnement verlengt met 2 jaar ivm actie harman cardon speaker, na ruim maand wachten gebeld met kpn en nu te horen krijgen dat hetr alleen voor nieuwe abonnementen ging. in de winkel werd verteld dat dit voor verlengen ook telde en dat was net het duwtje om bij kpn te blijven ipv overstappen naar vodafone/ziggo. voel me genaaid door kpn )bestaande klanten kunnen dus barsten) en zal de andere abonnementen hier in huis ook zeker niet meer verlengen.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 January 2019, 15:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @boldie, Wat rot om te lezen dat je hierover verkeerd geïnformeerd bent. Het ging hier inderdaad over een actie die geldig was voor nieuwe zorgeloos abonnementen van 2 jaar. Wanneer dit niet het geval is, dan kom je er helaas niet voor in aanmerking. Jammer om te lezen dat je gaat overstappen. Ik lees dat je dit al eens in overweging hebt genomen voordat je ging verlengen en verkeerd geïnformeerd werd. Natuurlijk zie ik je liever niet vertrekken en had ik je het liefste alsnog een speaker opgestuurd, maar helaas moeten we de grens ergens trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan nog weten?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer