Ik heb een klacht ingediend, maar begrip krijg ik niet van KPN.
Het volgende is aan de hand.
Sinds kort heb ik twee mobiele abonnementen bij KPN. Abonnement voor 2 jaar. Nu blijkt dat als ik in België ben geweest mijn Bluelink app van mijn elektrische Hyundai Kona niet meer werkt. Ik krijg geen contact meer met de auto. Dit heb ik absoluut nodig ivm laden en navigatie etc. Afgelopen jaren nooit problemen hiermee gehad, met de abonnementen bij Vodafone.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Dame van KPN aan de telefoon is echter kort van stof: “contract kan niet beëindigd worden, want het is een vast contract, had u maar binnen 14 dagen op moeten zeggen".
Dat is de klantvriendelijkheid en service van KPN dus. Het contract moet echter direct beëindigd worden want ik kan niet zonder de Bluelink app.
Afgelopen week al twee maal verkeerd gereden met de navigatie, die normaal perfect werkt. Ik heb geen enkel zicht meer op het laden van de auto!
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Beste antwoord door Stef53
Bekijk origineel