Multisim activeren loopt vast

  • 21 March 2024
  • 23 reacties
  • 98 keer bekeken

@Remco van KPN ik heb ook problemen met het activeren van de multisim, ik heb alle opties die ik tegen ben gekomen op dit forum al geprobeerd en niks blijkt te helpen, ik krijg bij het aanvragen steeds een foutmelding.

 


23 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ChrisR81 ik heb even een apart topic voor je aangemaakt zodat we er over in gesprek kunnen. Ik heb even gekeken onder het nummer wat in jouw profiel staat maar daar heeft de multisim de status niet actief. Zou je het in de loop van de ochtend nogmaals kunnen proberen?

@Remco van KPN 

ik heb het nog eens geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ChrisR81 dan zou ik je willen adviseren om toch even te bellen met  0800-0402 om een storingsmelding te laten aanmaken.

@Remco van KPN ik heb al meerdere malen gebeld en niemand kan helpen, ik word alleen van het kastje naar de muur gestuurd 🤷‍♂️

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Chris, excuses voor de late reactie. Heb je nog contact gehad met de klantenservice. Anders maak ik een storingsmelding voor je aan!

Hoi Remco, ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, backoffice is al ingeschakeld en hebben ook al laten weten dat ze niet kunnen vinden waar het aan ligt. Het is 1 groot drama 😒

Reputatie 7
Badge +13

Oef Chris, ja ik zag ook dat het niet echt iets voor de hand liggend was, anders had ik dit graag voor je gedaan. Hebben ze je nog een termijn genoemd waarbinnen ze met een reactie gaan komen? 

Oef Chris, ja ik zag ook dat het niet echt iets voor de hand liggend was, anders had ik dit graag voor je gedaan. Hebben ze je nog een termijn genoemd waarbinnen ze met een reactie gaan komen? 

Nee helaas hebben ze me ook geen termijn kunnen geven voor een oplossing, ik heb voor nu alles geprobeerd wat mogelijk was, tot het reseten van de iwatch toe, maar ook dat had geen resultaat. Wel krijg ik na het starten van de iwatch een hele rij met nummers in mn beeld te staan 🤷‍♂️

 

Maar dat kan helemaal niet want heb nog noet eens een multisim abonnement aan kunnen vragen 🤷‍♂️

Het probleem is volgens mij dat het vorige abonnement niet goed is uitgeschakeld, ik heb tot 6maart een multisim abonnement gehad, opgezegd omdat ik van telefoon zou gaan wisselen maar dit is niet door gegaan, heb de zelfde telefoon gehouden omdat ik mijn iwatch niet wou ontkoppelen en wilde daarna de multisim op dezelfde telefoon weer aanvragen en dat lukte vervolgens niet meer, toen kreeg ik te horen dat dat een paar dagen kan duren voordat ik weer een nieuwe kon aanvragen, dit is inmiddels 3 weken geleden.

Reputatie 7
Badge +13

Dan duurt dit te lang Chris. Ik ga een ticket voor je aanmaken voor onze technische dienst. Kan ik voor de communicatie het nummer in jouw profiel gebruiken? 

Dan duurt dit te lang Chris. Ik ga een ticket voor je aanmaken voor onze technische dienst. Kan ik voor de communicatie het nummer in jouw profiel gebruiken? 

Dank je wel, ja je kan het nummer gebruiken dat in mijn profiel staat.

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb een storingsmelding aangemaakt en dit topic ter referentie toegevoegd, ik hoop dat er snel een terugkoppeling is!

Ik heb een storingsmelding aangemaakt en dit topic ter referentie toegevoegd, ik hoop dat er snel een terugkoppeling is!

Dank je wel, ik hoop het ook

​​​​@Remco van KPN , ik heb gisteren terugkoppeling gehad (op de voicemail) en ze hadden een aantal mislukte pogingen tot activatie gevonden die waren blijven hangen,  deze hebben ze verwijderd en mij de opdracht gegeven het nogmaals te proberen. Dit heb ik natuurlijk gedaan en helaas weer zonder succes, het probleem blijft hetzelfde 🤷‍♂️

Reputatie 7
Badge +13

Hebben ze nog aangeven of er een nieuwe poging zal worden ondernomen? 

Hebben ze nog aangeven of er een nieuwe poging zal worden ondernomen? 

Nee alleen dat hij mij nog een keer wil proberen te bellen

Reputatie 7
Badge +13

Dan moet dat even afwachten @ChrisR81 .

Dan moet dat even afwachten @ChrisR81 .

Het duurt zo allemaal wel veel te lang, ik kan me niet voorstellen dat ze niks kunnen vinden of dat ik de enige ben met dit probleem🤷‍♂️

Ik heb exact hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor?

Ik heb exact hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor?

Nee KPN heeft nogsteeds geen oplossing gevonden, ze zijn er met specialisten mee bezig, maar niemand weet waar het probleem vandaan komt, alles is al geprobeerd, alles gereset van hun kant en van mijn kant, uren aan de telefoon gehangen zonder resultaat 🤷‍♂️

@Remco van KPN, @WilkoW het probleem is eindelijk opgelost. na uren aan de telefoon gehangen te hebben en veel geduld en een goeie specialist van backoffice die zn tanden er in had gezet en tot het uiterste is gegaan, is mijn multisim weer actief 🥳 na alles gereset te hebben en alle junks gewist te hebben is het na de laatste optie om de EID-junk ook te wissen, geluk om mijn EID weer vrij te geven voor het opnieuw aanvragen van een multisim, schijnbaar bleek mij iwatch-EID gekoppeld te zijn aan mijn dochters telefoon en nummer terwijl mijn iwatch 100% zeker nooit aan haar telefoon en nummer gekoppeld zijn geweest. (Haar nummer is wel gekoppeld als product in de MijnKPN app) het is voor hun niet duidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maar goed, het werkt weer dus ik ben tevreden met de uitkomst!!!

mvg, Chris 

Reageer