Vraag

Op factuur is niet zichtbaar naar welk nummer ik een sms gestuurd heb

  • 22 April 2024
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik kan op de factuur niet zien naar welk nummer ik een sms gestuurd heb en wanneer, vroeger was dit wel zichtbaar? Is dit een instelling?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Denny W , gaat het om recente facturen?

De specificaties van gebelde nummers, verstuurde sms'jes en gebruikte data staan op de factuur op pagina 3 en verder. KPN bewaart deze informatie echter maar 6 maanden vanwege de privacy regels AVG. Als je de facturen te laat ophaalt uit MijnKPN is deze informatie dus niet meer beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +11

Verder is het zo dat mensen hun nummer afgeschermd kunnen hebben, dan zie je maar een gedeelte van het nummer @Denny W en @RBxx .

 

Dankjewel voor de reactie.

mijn inzien zijn het sms’jes recent gestuurd maar niet zichtbaar op factuur. Betreft de laatste factuur.

Zie alleen internetverbruik en oproepen terugkomen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoe recent heb je de sms'jes verstuurd? Valt het tijdstip van verzenden wel binnen de periode van die factuur? Je krijgt de factuur pas een aantal dagen daarna. Misschien staan de sms'jes pas op de volgende factuur. Kijk eens in jouw telefoon naar het juiste verzendtijdstip.

Denk dat ik het weet… het zijn apple Imessage berichten en dat is niet hetzelfde als een sms althans?

Reputatie 7
Badge +21

Denk dat ik het weet… het zijn apple Imessage berichten en dat is niet hetzelfde als een sms althans?

KPN kan geen iMessage berichten zien, net als berichten via Whatsapp. Die gaan via internet als data.

Alleen sms-berichten staan op de KPN factuur.

Dan is het opgelost, dankjewel voor het meedenken!

Reageer