Beantwoord

Pixel 7 Pro bij KPN te koop

  • 21 October 2022
  • 13 reacties
  • 3254 keer bekeken

Hoi,

Ik zou graag bij KPN de beste camera telefoon van dit moment willen kopen, de Pixel 7 Pro 

Voor het eerst zijn Pixel telefoons in Nederland te koop. De concurrentie van KPN (zoals T-Mobile) heeft hem wel in het assortiment, met nog een mooie actie erbij ook. 

Ik ben trouw klant van KPN en kan via mijn werk met korting bij jullie bestellen. 

Wanneer komt de Pixel 7 Pro in jullie assortiment?

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 October 2022, 15:18

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Daad, ik moet je teleurstellen. Op dit moment verkopen wij deze telefoon ( Pixel 7 pro) niet. Er zijn ook geen plannen om deze telefoon in ons assortiment op te nemen. Mocht ons aanbod toch veranderen, dan zullen wij dat zeker melden. 

Heel jammer. Veel mensen in Nederland wachten al jaren op de Pixel als opvolger van de Google Nexus serie. KPN zou toch een voortrekkersrol kunnen vervullen,  niet nog meer veilige Galaxy’s of Iphones maar eens een gedurfde stap. Voor mij als langlopend KPN lid toch wel iets om over na te denken. Waarom durft T-Mobile het wel aan!!

Dank je voor het antwoord maar helaas niet het antwoord wat ik zocht, inmiddels het toestel bij de concurrent besteld.

Hallo KPN,

 

Is er al iets meer bekend of dat jullie de Google Pixel 7 pro in jullie assortiment gaan opnemen. De telefoon is prijstechnisch veel interessanter dan de Samsung of Apple.

O ja het belangrijkste. Technische verslaat hij ook deze twee.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo KPN,

 

Is er al iets meer bekend of dat jullie de Google Pixel 7 pro in jullie assortiment gaan opnemen. De telefoon is prijstechnisch veel interessanter dan de Samsung of Apple.

O ja het belangrijkste. Technische verslaat hij ook deze twee.

 

Het antwoord van KPN is van 25 dagen geleden. Denk niet dat hun standpunt binnen een maand veranderd is. Er staat ook duidelijk dat mocht het aanbod veranderen dat gemeld wordt, er is tot op heden nog niks gemeld. 

Ik ben ook al meer dan 10 jaar klant en ook ik wil graag de pixel 7 pro bij kpn afnemen in combinatie met een abonnement. 

Als jullie hem niet in het assortiment opnemen ben ik genoodzaakt om een andere provider te zoeken. Dan heeft het alleen ook geen zin om alle andere producten die ik bij kpn heb lopen aan te houden zoals tv, internet, telefoon, superwifi, plus en andere pakketten ter waarde van meer dan 100 euro per maand.

 

Ik ben ook al meer dan 10 jaar klant en ook ik wil graag de pixel 7 pro bij kpn afnemen in combinatie met een abonnement. 

Als jullie hem niet in het assortiment opnemen ben ik genoodzaakt om een andere provider te zoeken. Dan heeft het alleen ook geen zin om alle andere producten die ik bij kpn heb lopen aan te houden zoals tv, internet, telefoon, superwifi, plus en andere pakketten ter waarde van meer dan 100 euro per maand.

 

Voor mij geld hetzelfde alleen het treft dan wel 5 abonnementen. Daarbij komt dan ook nog dat ze de tegenhanger ook niet kunnen leveren namelijk ik wacht al bijna 1 maand op de levering van een Iphone 14 pro max 128Gb (Chip te kort zeggen ze, ik dacht dat Apple deze zelf produceerde en dus onafhankelijk zouden zijn van andere chip-producenten. Letop, Chip te kort gaat het nieuwe stopwoordje in de toekomst worden) 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben ook al meer dan 10 jaar klant en ook ik wil graag de pixel 7 pro bij kpn afnemen in combinatie met een abonnement. 

Als jullie hem niet in het assortiment opnemen ben ik genoodzaakt om een andere provider te zoeken. Dan heeft het alleen ook geen zin om alle andere producten die ik bij kpn heb lopen aan te houden zoals tv, internet, telefoon, superwifi, plus en andere pakketten ter waarde van meer dan 100 euro per maand.

 

Indien een partij als Belsimpel deze telefoon. aanbiedt, kun je hem daar afnemen. Zij bieden het aan in combinatie met abonnementen. KPN abonnementen kun je daar ook afsluiten. 

Ik ben ook al meer dan 10 jaar klant en ook ik wil graag de pixel 7 pro bij kpn afnemen in combinatie met een abonnement. 

Als jullie hem niet in het assortiment opnemen ben ik genoodzaakt om een andere provider te zoeken. Dan heeft het alleen ook geen zin om alle andere producten die ik bij kpn heb lopen aan te houden zoals tv, internet, telefoon, superwifi, plus en andere pakketten ter waarde van meer dan 100 euro per maand.

 

Indien een partij als Belsimpel deze telefoon. aanbiedt, kun je hem daar afnemen. Zij bieden het aan in combinatie met abonnementen. KPN abonnementen kun je daar ook afsluiten. 

Dus wat jij mij hier zegt kan ik een telefoon bij Belsimpel aanschaffen, onder het lopende abonnement dat ik KPN heb lopen. Is dit niet erg vreemd... 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben ook al meer dan 10 jaar klant en ook ik wil graag de pixel 7 pro bij kpn afnemen in combinatie met een abonnement. 

Als jullie hem niet in het assortiment opnemen ben ik genoodzaakt om een andere provider te zoeken. Dan heeft het alleen ook geen zin om alle andere producten die ik bij kpn heb lopen aan te houden zoals tv, internet, telefoon, superwifi, plus en andere pakketten ter waarde van meer dan 100 euro per maand.

 

Indien een partij als Belsimpel deze telefoon. aanbiedt, kun je hem daar afnemen. Zij bieden het aan in combinatie met abonnementen. KPN abonnementen kun je daar ook afsluiten. 

Dus wat jij mij hier zegt kan ik een telefoon bij Belsimpel aanschaffen, onder het lopende abonnement dat ik KPN heb lopen. Is dit niet erg vreemd... 

Dat is niet wat ik zeg. Je kunt bij Belsimpel of een andere verkoper die de Pixel 7 in hun een bestand hebben een abonnement in combinatie met een Pixel 7 afsluiten. Kun je dus verlengen, dan kan dat via hen. Tevens kun je ook als je nieuwe klant bent daar dan een abonnement in combinatie met een willekeurig toestel afsluiten. 

Onder een lopend abonnement kun je geen los toestel aanschaffen via een externe verkooppartij. 

Je kunt het kpn abo verlengen via de website van Belsimpel en je kunt daarbij kiezen voor de Google Pixel 7 pro, je hoeft alleen maar je mobiele telefoon nummer door te geven, het is een samenwerkingsverband.

Hallo @Daad, ik moet je teleurstellen. Op dit moment verkopen wij deze telefoon ( Pixel 7 pro) niet. Er zijn ook geen plannen om deze telefoon in ons assortiment op te nemen. Mocht ons aanbod toch veranderen, dan zullen wij dat zeker melden. 

KPN loopt qua aanbod mobiele telefoons al jaren achter de feiten aan. Dit zullen ze helaas ook in de toekomst blijven doen en jagen daarmee veel potentiele klanten naar de concurent. Goed business model...

Binnenkort toch in de verkoop in de KPN shop.

 

https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fandroidworld.nl%2Fimages%2F2024-04%2Fgoogle-pixel-662bbabb0cbee.png

 

 

Reageer