Beantwoord

Toestel afbetaald maar op website BKR staat deze nog actief

  • 23 April 2024
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb mijn toestel in Maart 2024 afbetaald maar op de BKR website staat deze nog steeds als actief. 

Met wie moet ik contact opnemen om dit te wijzigen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 April 2024, 10:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Damiee 

Welkom op het forum van KPN.

Je kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling Collections.

Hiervoor die je te bellen met het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel op 1200.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker van de afdeling Collections.

Alleen een medewerker van deze afdeling kan jouw hierbij van dienst zijn, dat kan helaas niet via het forum van KPN.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Damiee, aan het bovenstaande wil ik nog even toevoegen dat je vooruitbetaald dus een maand na de laatste betaling van je toestel komt de registratie te vervallen.
Voor meer informatie kun je terecht bij het nummer dat @Michel.uit.Arnhem hierboven noemt!

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Damiee, aan het bovenstaande wil ik nog even toevoegen dat je vooruitbetaald dus een maand na de laatste betaling van je toestel komt de registratie te vervallen.
Voor meer informatie kun je terecht bij het nummer dat @Michel.uit.Arnhem hierboven noemt!

Dank voor je toevoeging Thomas.
Er zit inderdaad nog een maand tussen de laatste betaling en het vervallen van de registratie.

Reageer