Beantwoord

Verbinding Zonnemaire heel slecht: wat gaan jullie daar aan doen?

  • 17 May 2024
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

In Zeeland om precies te zijn Zonnemaire is de telefoon verbinding helemaal niks. Niet bereikbaar, niet kunnen bellen, wegvallen gesprekken.  Ik moet buiten of op zolder staan bellen en dat met een KPN netwerk. Ik ben dit behoorlijk zat. Schijnt in heel Zeeland een probleem te zijn. Wanneer KPN gaanjullie daar is wat aan doen.  Dat wordt de hoogste tijd.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 May 2024, 10:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JohnPatron,

De provincie Zeeland bestaat voor bijna 50% uit natuurgebied, waar wij geen masten kunnen en mogen plaatsen. Dat zorgt er (net als in op bijvoorbeeld de Veluwe) voor dat er stukken zullen zijn waar de dekking niet 100% is.

Zonnemaire ligt echter tussen 2 mastlocaties in; in Brouwershaven en aan doorgaande weg richting Dreischor bevinden zich KPN masten. Beide bevinden zich op zo'n afstand van Zonnemaire dat er toch wel een redelijk bereik beschikbaar zou moeten zijn. Je geeft aan dat je op zolder of buiten moet staan om te kunnen bellen, ervaar je dan alleen problemen met het bellen als je in je woning bent? Als dat het geval is, kan het wellicht zo zijn dat je woning zeer goed geïsoleerd is waardoor het signaal niet goed de woning binnen kan komen. Afhankelijk van welke merk en type toestel je hebt, kan je er dan voor kiezen om te  bellen via de wifi (klik!)

Nee, het is niet het huis of de isolatie, ik heb gewoon onvoldoende ontvangst. Geen streepje of buiten nauwelijks 1 of 2 streepjes. U moet mij geen verhaaltjes gaan vertellen maar gewoon bij uw eigen bedrijf de oplossing vinden en de ontvangst verbeteren.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dus buiten is het ook niet echt ideaal begrijp ik @JohnPatron 😕

Dan wil ik je nu aanraden om via onze technische dienst een netwerkklacht aan te maken over het netwerk daar. Dit kan telefonisch via ons gratis nummer 0800 - 0402. 

Beste Maja, 0800-0402 gebeld. Dan krijg ik een link toegezonden met allerlei hints en oplossingsmogelijkheden die ik natuurlijk al lang geprobeerd heb.

Het ligt allemaal aan de slechte verbinding, geen signaal.

Waar kan ik nou het probleem neerleggen en wie gaat er nou wat aan doen.

Ik betaal namelijk om te kunnen bellen niet om rondjes rond mijn huis te lopen in de hoop dat ik misschien kan bellen.

WIE IS ER THUIS BIJ KPN?

Dan meteen weer bellen, dan weet het systeem dat je gebeld hebt en krijg je iemand aan de telefoon @JohnPatron 

Reageer