Beantwoord

Abonnement omgezet: verzoek retour Experia Box, maar geen nieuwe ontvangen

  • 25 December 2021
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Abonnement omgezet. Verzoek van KPN om oude experia in te leveren maar deze is nog steeds werkzaam. Géén nieuwe apparatuur ontvangen bij het omzetten. Neem aan dat ik niets hoef te doen. 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 December 2021, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @GCBL ,

Vul dan even je profiel in en wacht een moderator af.

Overigens als er alsnog een nieuw modem komt kan je die gewoon terugsturen,de oude blijft gewoon werken.

Reputatie 3
Badge

als je wel een retour doos krijgt maar geen nieuwe modem, zou ik de klantenservice even bellen op  0800-0402 , waarschijnlijk is er iets mis gegaan op de achtergrond.

 

*admin edit: telefoonnummer gecorrigeerd

als je wel een retour doos krijgt maar geen nieuwe modem, zou ik de klantenservice even bellen op 0800-4020, waarschijnlijk is er iets mis gegaan op de achtergrond.

Na het weekend kun je weer bellen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Het juiste KPN klantenservice telefoonnummer is 0800-0402

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @GCBL, welkom op ons forum! Als je oude modem nog prima werkt kun je deze gewoon blijven gebruiken!
Als je niemand van Postnl aan de deur gehad hebt kan het zijn dat het nieuwe modem misschien naar een servicepunt is gegaan, ook geen probleem want dan komt hij na een week vanzelf weer retour. 

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Zoals je hierboven al gelezen had is het altijd het snelst om even te bellen (met 0800-0402) maar wij denken natuurlijk ook graag even met je mee!