Beantwoord

Box 12 blijft ondanks reset aangeven: Wachtwoord klopt niet

  • 12 April 2024
  • 11 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Ik probeer al een tijdje in het modem te komen maar ik blijf krijgen dat het wachtwoord niet klopt terwijl ik het modem al paar keer gereset hebt, het admin wachtwoord zou dus moeten werken.. Maar dat is dus niet het geval weet iemand oplossing hiervoor?

icon

Beste antwoord door Koen123456 12 April 2024, 14:28

Bekijk origineel

11 reacties

Wellicht heb je hier wat aan

 

Reputatie 1

Wellicht heb je hier wat aan

 

Niet echt, want ik blijf krijgen dat het admin wachtwoord niet klopt…

Reputatie 7
Badge +24

Welke firmware staat er bij u op de KPN Box? Weet u dat?

Reputatie 1

Welke firmware staat er bij u op de KPN Box? Weet u dat?

V12.C.23.04.38

 

Mode Master

Wellicht heb je hier wat aan

 

Niet echt, want ik blijf krijgen dat het admin wachtwoord niet klopt…

Kom je toevallig van een andere provider en heb je ook van de snelle wifi's

Reputatie 1

Wellicht heb je hier wat aan

 

Niet echt, want ik blijf krijgen dat het admin wachtwoord niet klopt…

Kom je toevallig van een andere provider en heb je ook van de snelle wifi's

Nee zit al 3 jaar bij kpn ondertussen, gebruik enkel wifi van het modem

Wellicht heb je hier wat aan

 

Niet echt, want ik blijf krijgen dat het admin wachtwoord niet klopt…

Kom je toevallig van een andere provider en heb je ook van de snelle wifi's

Nee zit al 3 jaar bij kpn ondertussen, gebruik enkel wifi van het modem

Oke 

Voor een snelle reactie kun je met de klantenservice bellen 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken.

Dit is toch een algemeen probleem van de KPN routers?

Ik heb ook een Box 12(b). Vroeger kon ik niet met Chrome inloggen maar wel met IE of Edge. In een nieuwe woning lukte inloggen helemaal niet meer. Ik heb Firefox moeten installeren om daarmee te kunnen inloggen. Dit speelt zowel op mijn Android telefoon als Windows laptop.

En als je braaf de bovenstaande link volgt mbt de Box 12 staat er “Gebruik een andere browser zoals Chrome, Firefox, Edge, Opera etc.”

Hiervan doet inloggen via Chrome, Edge en Opera het niet bij mij. Ik heb mij echt zitten opvreten door dit gedoe. Eerst denk je dat je per ongeluk verkeerde tekens hebt ingevoerd, of per ongeluk iets verkeerd hebt ingesteld. Een reset doe je ook liever niet want je hebt inmiddels al veel apparatuur verbonden. Na een telefoontje met de klantenservice blijkt dat het toch echt aan de software van KPN ligt.

Idioot gewoon dit, dit verwacht je niet bij apparatuur van een partij als KPN. Dit is zeer onder de maat.

Als ik mijn netto uurloon ga berekenen dat ik aan KPN apparatuur hebt besteed had ik beter een dure Fritzbox kunnen kopen. 

Reputatie 1

Dit is toch een algemeen probleem van de KPN routers?

Ik heb ook een Box 12(b). Vroeger kon ik niet met Chrome inloggen maar wel met IE of Edge. In een nieuwe woning lukte inloggen helemaal niet meer. Ik heb Firefox moeten installeren om daarmee te kunnen inloggen. Dit speelt zowel op mijn Android telefoon als Windows laptop.

En als je braaf de bovenstaande link volgt mbt de Box 12 staat er “Gebruik een andere browser zoals Chrome, Firefox, Edge, Opera etc.”

Hiervan doet inloggen via Chrome, Edge en Opera het niet bij mij. Ik heb mij echt zitten opvreten door dit gedoe. Eerst denk je dat je per ongeluk verkeerde tekens hebt ingevoerd, of per ongeluk iets verkeerd hebt ingesteld. Een reset doe je ook liever niet want je hebt inmiddels al veel apparatuur verbonden. Na een telefoontje met de klantenservice blijkt dat het toch echt aan de software van KPN ligt.

Idioot gewoon dit, dit verwacht je niet bij apparatuur van een partij als KPN. Dit is zeer onder de maat.

Dit dus, zou haast gaan overwegen om een router aan te schaffen..

Wat ik mij nog herinner:

Je zou via de Mijn KPN app de wifi kunnen instellen (of misschien meer opties). Wat bij mij het geval is:

Ik start de Mijn KPN app, ik klik op Wifi configureren, vervolgens wordt ik naar de (oude?) KPN Thuis app gestuurd waar weer staat aangegeven dat het nu via de Mijn KPN app moet. 

Werkt deze route bij jullie wél?

Reputatie 7
Badge +24

Wat ik mij nog herinner:

Je zou via de Mijn KPN app de wifi kunnen instellen (of misschien meer opties). Wat bij mij het geval is:

Ik start de Mijn KPN app, ik klik op Wifi configureren, vervolgens wordt ik naar de (oude?) KPN Thuis app gestuurd waar weer staat aangegeven dat het nu via de Mijn KPN app moet. 

Werkt deze route bij jullie wél?

Dat is bij mij ook zo 😁

Reageer