Beantwoord

Box12 werkt niet meer na de update van 28 maart

  • 12 April 2024
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste KPN,

na de update van 28/29 maart werkt mijn modem (v12s) niet meer. Ik heb alle stappen via jullie site al meerdere keer doorlopen, tientallen keren gereset maar helaas zonder succes. Tevens krijg ik via de klantenservice, telefonisch of chat niemand te pakken dus vandaar maar op deze manier. Kunnen jullie mij contacteren om tot een oplossing te komen? (naar verwachting een nieuw modem?)

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Romi

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 April 2024, 12:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Doen de lampjes ook helemaal niks meer?

De lampjes blijven rood knipperen

Reputatie 7
Badge +24

Bij resetten houd u het kleine knopje ongeveer 20 seconden vast?

Als u belt naar KPN, spreek dan in dat u een medewerker wilt spreken.

Hoi @RomiA . Heb je al 0800 0402 gebeld?  Als het modem stuk is, kun je via het belsysteem vrij snel een nieuwe opgestuurd krijgen. 

Reageer