Beantwoord

Corporate-website van KPN niet bereikbaar sinds update modem

  • 22 April 2024
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds een paar weken kan ik de corporate-website www.overons.kpn niet meer bereiken via mijn vaste internetverbinding. Ik heb het geprobeerd via verschillende browsers, maar het lukt via geen van allen. Ik krijg telkens de melding dat de website niet bereikbaar is. Via 4G krijg ik wel verbinding met de website.

Nu heeft mijn modem Box 12 op 10 april een update ontvangen, waarbij ook het inlogadres voor het modem is gewijzigd naar mijnmodem.kpn. Dat is dus hetzelfde domein als van de corporate-website van KPN. Kan dat er iets mee te maken hebben?

Overigens heb ik sinds het probleem zich voordoet ook geen RSS-feeds meer ontvangen van de corporate-website. Dat lijkt me in principe toch los te staan van een probleem met de bereikbaarheid van de website?

Wie weet meer?

icon

Beste antwoord door N.N. 22 April 2024, 17:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Dat is een bekend issue @Piet vd Vooren dat ik vorig jaar al aangekaart hebt, zie de link.

Ik heb toen de modem terug moeten sturen om nader onderzoek te doen.

 

Reputatie 7
Badge +8

Ja heeft met mijnmodem.kpn te maken. Kan uiteindelijk alleen via een software update worden opgelost.

Als de RSS feeds van diezelfde web lokatie komen dan valt dit onder hetzelfde probleem.

Reageer