Beantwoord

Experiabox v10a niet bereikbaar, errormelding dat pagina niet bestaat

  • 10 April 2024
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

na aanleiding van een bericht dat de support voor de V8 versie stopt heb ik een nieuwe versie V10a ontvangen. Hier zou een retourlabel inzitten om de oude terug te sturen, die is er niet, echter voorlopig wil ik die ook niet kwijt.

Nadat ik de V10a heb aangesloten heb ik via kabel internet ( al zit er 1 verbinding minder op :( ) en kan ik met de gegevens achter op ook wifi gebruiken. Echter om de instellingen daarvan aan te passen kan ik niet inloggen op de modem. Naar genoemde IP of mijnmodem.kpn komt hij meestal met een foutmelding dat de pagina niet bestaat. heb de afgelopen dagen heel vaak geprobeerd, waarbij ik tot dus ver 2 keer zover kwam dat hij om het ww vroeg. Maar daarna is het gelijk weer mis.
Maar 99% van de gevallen krijg ik dus alleen een error melding
 

Is dit een error in deze versie van de experiabox? of wat kan er anders aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord door XS4-Arjan 11 April 2024, 09:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @cycloon , heb je deze link al eens geprobeerd?

http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Ja, die heb ik geprobeerd, maar zelfde resultaat, blijft dezelfde melding geven. Heb intussen wel een manier gevonden om de experiabox te bereiken via een ander systeem. Maar via mijn hoofdsysteem blijft het niet werken.

Nu hoef ik hier gelukkig niet dagelijks bij om aanpassingen te doen, al zit er nog wel wat in de wifi niet goed. Ik red me dus wel, maar werkt wel anders dan mijn versie 8 die ik hiervoor had.


Bedankt voor het meedenken, en sorry dat ik niet even terugkoppeling heb gegeven.

 

RJ

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @cycloon , heb je deze link al eens geprobeerd?

http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Dit is de link voor de KPN Box 12. Die werkt natuurlijk niet op de Experiabox v10a.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u ooit een ander subnet ingesteld op de Experiabox v8? (ik weet eigenlijk niet of dat überhaupt kan) Dus 192.168.2.x veranderd naar bijvoorbeeld 192.168.0.x?

Heeft u ooit vaste ip adressen op uw apparaten ingesteld? 

Nick,

 

Nee heb ik nooit ingesteld. En we werken ook niet met vaste IP adressen.

Reageer