Vraag

Geen nummerweergave meer op huistelefoon na update

  • 22 March 2024
  • 5 reacties
  • 234 keer bekeken

Geen nummer weergave meer op huistelefoon na nachtelijke omschakeling 2 dagen geleden.

 

Na de switch van server oid, waar ik een mail van heb gehad, is er sinds een paar dagen geen nummer weergave meer op mijn huistelefoon.

 

Zouden jullie hier even naar willen kijken?  Gr Fred.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Twilight, welkom hier. 

Wat ontzettend naar om te lezen dat het niet meer werkt. Zou je je modem eens willen resetten? Hierna zou het weer moeten werken. 

Ik hoor graag van je mocht het niet zo zijn. 

Het modem is door mijzelf al handmatig gereset, en ook nog een keer door de link op de kpn support site, op afstand.

Nog steeds geen nummerweergave.

 

Gr Fred.

Reputatie 7
Badge +24

Dan heb je alles al gedaan wat je kan doen. Mijn advies is om met onze technische helpdesk te bellen, het gratis nummer is 0800 0402. Ze zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat je hier nog even weten of het is gelukt? 

Tis inmiddels al ruim 1,5 maand geleden dat ik gebeld heb met de helpdesk.

Er zou nieuwe software voor mijn Expedia 12 komen en deze zou 1 mei moeten werken.

 

Je raad het al.. de nummerherkenning werkt natuurlijk nog steeds niet……

En het komt me nu ook wel behoorlijk de keel uit, die klote nummerherkenning.

 

Kunnen jullie zoiets simpels niet gewoon fixen in 2 maanden tijd?

Gr Fred.

Reputatie 7
Badge +9

Gisteren een e-mail van KPN ontvangen dat sommige telefoontoestellen sinds de laatste update van Box 12 problemen ondervinden met nummerherkenning. Dit gaat opgelost worden met de eerstvolgende update van Box 12. Naar verwachting komt deze update tussen eind mei en half juni. 

Reageer