Heeft mijn Experia Box de nieuwste software? Ik merk verbrekende verbindingen

  • 21 December 2021
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Heb even een vraagje.

Ik was benieuwd of in me Experiabox alles wel goed sta qua boot loader versie hardware etc..
Laatste tijd ondervind ik nog al connection lost zoals hoge ping uit het niets,

Net zoals nu: normale MS is rond de 10-30 nu ineens 60-150

Downloaden is stuk trager.
Ik heb inmiddels de modem reset en weer opgestart maar probleem blijft het zelfde.
Zelfs heb ik gekeken of er storing is op adres en dat blijk niet zo te zijn.

Wat kan ik evt nog meer doen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Deze versienummer zien er verder goed uit, niks out of the ordinairy.

Als je echter dermate problemen ondervindt met je verbinding en dergelijke pings vermoed ik eerder een probleem met de lijn. 
Zit u op glasvezel of op koper ?

 

Geen glasvezel dus denk gewoon kabel/koper?

Reputatie 7
Badge +9

Dan zal het op koper zijn inderdaad. 

Beste wat je kan doen is of alvast je gegevens aanvullen in je profiel en wachten tot een moderator dit leest en dit oppakt, wat waarschijnlijk pas morgen zal zijn. 

Of je kunt gratis contact opnemen met 0800-0402 en dan kunnen ze de lijn meten en kijken of deze helemaal soepeltjes loopt, het nummer is 24/7 bereikbaar dus u kunt ze nu nog bereiken.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @SkyeAngel. Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld, daarmee heb ik je verbinding nagekeken en die ziet er stabiel uit. Zo te zien wordt er gebruik gemaakt van pairbonding (beide koperparen worden gebruikt), en beiden geven ze een vergelijkbare meting. 

Ik ben daardoor heel benieuwd hoe je de verbinding gebruikt, is dat draadloos of met een kabel? En wat is het verschil tussen beiden als je een speedtest doet?