Beantwoord

Hoe kan ik de Box 12 de update laten uitvoeren?

  • 21 October 2023
  • 32 reacties
  • 5402 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoe kan ik actief de nieuwe update op de Box 12 laten starten?

icon

Beste antwoord door RBxx 21 October 2023, 18:16

Bekijk origineel

32 reacties

Met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid NIET.

 

W8 en w8 en w8 tot er ooit een batch voorbij komt, waar je in zit....…

 

Suc6

Dank voor reactie, heb er helaas niks aan ;-). Voorheen voerde men updates door on request volgens mijn zoon. Nu niet meer dus. Jammer, want ben wel tevreden over de updates van mijn zoon. Hopelijk niet te lang wachten, want ik ben inmiddels bijna 90 jaar.

Reputatie 2
Badge

Het zou ze sieren door on request te gaan werken! Hopelijk doen ze er actief en concreet iets mee.

Wat voorheen kon, kan nu ook zou ik zeggen :-).

Reputatie 2
Badge

Nog niet @sschot, wat me overigens nog niet helemaal duidelijk is: heb je alléén een V12? Of maak je ook gebruik van SuperWifi? In het laatste geval zal het sowieso nog even duren aangezien eerst alle V12's zonder aangesloten SuperWifi's de update zullen krijgen. Ook hiervoor is nog geen tijdlijn beschikbaar.

 

De V12 met 1 x bedraad SW2 en 1 x draadloos SW2. Maar dat mag ondertussen niet meer echt een issue zijn, aangezien daar de updates ook beschikbaar voor zijn…. 😉

De keuze van KPN, zal met een voor hen goede reden zijn gemaakt, echter sluit deze zeker niet bij alle gebruikers goed aan. Het is wat mij betreft jammer dat het zo moet en dat dit niet anders kan. Maar gelukkig zijn potjes geduld prima te kopen, te tweaken, te side loaden, te voorzien van beta releases en ga zo maar door, dus dan doen we dat maar zolang als het moet…….

Het is April 2024 en nieuwe klanten zoals ik krijgen nog steeds versie 60E.

Ik heb mijn thuis kantoor omgeving en firewall rules moeten aanpassen omdat de subnet zit vast op 192.168.2.0, een hoop werk. Ik heb parental controls moeten gebruiken in plaats van mac filtering, maar dit was lastig. Je devices moeten bekent zijn om parental controls te gebruiken en je wil je beschermede adressen niet openstellen aan de internet. Dus je moet eerst de glasvezel verbinding afsluiten, je devices aanmelden, de controls instellen en dan pas internet weer aansluiten. En vergeet niet dat mac filtering is niet hetzelfde als parental controls…

In kort, helemaal niet gelukkig met mijn keus voor KPN tot nu toe.

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap goed dat je hier niet helemaal gelukkig mee bent @arsuk. Weet wel dat we langzaam maar gestaag vorderen met het uitrollen van de update en dat het echt niet sneller kan dan hoe we het nu doen. Hopelijk komt jouw modem ook snel aan de beurt!

Reputatie 1

Ik zit ook nog steeds op 60E.

Van mij mag de nieuwe update er zo snel mogelijk op. De huidige interface van Box 12 is niet vooruit te branden..

pffff…..

Reageer