Beantwoord

Ik kan na eerder inloggen op KPN Box 12 nu niet meer inloggen

  • 22 April 2024
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hoi!

 

Nadat ik heb ingelogd in mijn V12 box, wat instellingen en het wachtwoord heb veranderd, kom ik er niet meer in.
Via verschillende links, laptops en oplossingen blijf ik het zelfde probleem houden: De “Wrong Login Information”melding.

Ik heb cookies, caches en al het andere gewist, verschillende browsers geprobeerd en met verschillende laptops.

Het nieuwe (zelf ingestelde wachtwoord) wordt niet geaccepteerd, het wachtwoord achterop het modem wordt niet geaccepteerd. 

 

What to do?

Dit is echt waardeloos namelijk en reden voor veel frustratie.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 April 2024, 15:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Duncan058, welkom op onze community!
Dit issue is bekend bij de box12 en wordt met een update nog opgelost. In de tussentijd zijn er een paar workarounds.

Let op! Lukt inloggen niet via mijnmodem.kpn? Probeer het dan via http://192.168.2.254

Het kan zijn dat je browser eenmalig een beveiligingswaarschuwing heeft. Je kunt dan onder ‘Geavanceerd’ zonder problemen de risico's accepteren. Omdat je binnen jouw eigen netwerk zit, is dit veilig. Daarna word je doorgeleid naar http://mijnmodem.kpn.

Heb je ingesteld dat jouw browser standaard de cookies verwijderd? Dan zal je wel iedere keer de beveiligingswaarschuwing krijgen als je http://192.168.2.254 bezoekt.

 

Blijf je de beveiligingswaarschuwing krijgen of meldingen over een fout wachtwoord? Controleer dan de volgende dingen:

  • Check of je wachtwoord klopt. Sommige tekens lijken op elkaar bijvoorbeeld de letter o en het cijfer 0.
  • Controleer of je de URL met http:// gebruikt, dus zonder de s.
  • Verwijder oude cookies uit de browser en leeg de cache.
  • Gebruik geen VPN.
  • Gebruik de KPN DNS.

Lukt het dan alsnog niet? Probeer een andere browser (Chrome, Firefox, Edge, Opera etc.) of gebruik http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

Reageer