Beantwoord

Inloggen Experia Box V10A lukt niet

  • 15 April 2024
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Reputatie 2

Inloggen via 192.168.2.254 werkt niet.  Steeds onderstaande foutmelding….

“Deze pagina is niet bereikbaar.  "Controleer of er een typefout is in mijnmodem.kpn”
 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 April 2024, 13:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @eric321, heb je t ook al geprobeerd met een andere browser? Of vanaf een ander apparaat?

Reputatie 2

ja dan krijg ik de melding “

Hmm. We kunnen die website niet vinden.

We kunnen geen verbinding maken met de server op mijnmodem.kpn.".  

 

maar misschien ligt het aan het modem zelf want ik heb gemerkt dat poort 1 opeens niet meer werkt. Poort 2 en 3 wel gewoon.  Nieuw modem is onderweg.  Die wacht ik even af 

Reageer