Beantwoord

Internet trager en oranje lampje op de V10

  • 29 December 2021
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Op mijn Experia V10 box brandt het oranje lampje, gaat niet uit na reset. Internet is ook slechter geworden. Hoe kan ik dit verhelpen? Groet, Kees

icon

Beste antwoord door LaurensZalm 29 December 2021, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het oranje lampje brand dan bij de tekst “Service” neem ik aan ?

Weet u wellicht of u gebruikt maakt van een verbinding op 2 lijnen ( Pairbonding ) Als dit zo is kijk dan even aan de zijde waar de kabels het modem ingaan bij het DSL ( grijs kabeltje ) poortje ( als Modem staat is het onderste poort ) zit een L1 en L2 lampje, wat doen deze ?

Als u niet weet of u dit gebruikt kunt u altijd even uw gegevens aanvullen in uw profiel en dan kan wellicht straks een Moderator dit voor u na kijken  

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb inderdaad een Y-stuk. Bij DSL doet L1 het wel en het lampje bij L2 doet het niet.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb inderdaad een Y-stuk. Bij DSL doet L1 het wel en het lampje bij L2 doet het niet.

Daar ligt dan ook de bron van het probleem. 
de 2de lijn komt niet op, Mijn Advies neem telefonisch contact op hierbij zal dit ook snel naar voren komen en dan zal er waarschijnlijk een monteur aangestuurd gaan worden om te onderzoeken wat hier ten grondslag aan ligt. 
 

u kunt vanaf morgen ochtend 08:00 weer telefonisch in contact treden met de klantenservice op 0800-0402 ( gratis ).
En anders even uw gegevens aanvullen in uw profiel en hopend dat een moderator dit straks nog ziet en dit voor u kan regelen.. 

Zet de koffie maar vast klaar :wink:

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb inderdaad een Y-stuk. Bij DSL doet L1 het wel en het lampje bij L2 doet het niet.

 


Zet de koffie maar vast klaar :wink:

Houden jullie monteurs van koude koffie?:joy: Zo ja,dan kan je het inderdaad al wel klaarzetten.Maar ik verwacht dat het warm toch net wat lekkerder is:sunglasses:

Oké , bedankt!!

profiel is actueel 

En anders bel ik morgen zelf even. 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb inderdaad een Y-stuk. Bij DSL doet L1 het wel en het lampje bij L2 doet het niet.

 


Zet de koffie maar vast klaar :wink:

Houden jullie monteurs van koude koffie?:joy: Zo ja,dan kan je het inderdaad al wel klaarzetten.Maar ik verwacht dat het warm toch net wat lekkerder is:sunglasses:

Koffie is koffie … ben niet zo moeilijk :laughing::wink:

Reputatie 7
Badge +30

Ha @CHNV, welkom! @LaurensZalm attendeerde me op jouw topic, maar ik zie dat je al even gebeld hebt. Morgen komt er een monteur, fijn! Laat je nog even weten of het opgelost is?