Beantwoord

V8 modem omruilen gaat niet goed via de website

  • 7 May 2024
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Op 16-04-2024 heb ik een email van KPN ontvangen om mijn modem om te ruilen. De email bevat een link om de versie van mijn huidige modem te vinden. Door deze link beland ik steeds op een pagina die begint met “Oops ergaat iets mis”, kom niet verder dan deze pagina. Mijn huidige modem is een Experia Box V8. Kan ik via deze weg toch een verzoek doen mijn huidige modem om te ruilen.

 

Bedankt,

icon

Beste antwoord door RBxx 7 May 2024, 16:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RonWest 

De Experia Box v8 is inderdaad toe aan vervanging. Je leest er meer over in dit artikel.

Je kan het aanvragen op de KPN website via deze link.
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Als het niet lukt, neem dan contact op met KPN klantenservice via 0800-0402.
De medewerkers zullen dan een nieuw modem voor je aanvragen.

 

PS. verwijder jouw privégegevens nog even. Dit is een openbaar forum, iedereen kan dit zien.
Via de drie puntjes rechtsonder je bericht en ‘Bewerk’ kan dat tot 1 uur na plaatsing.

Reputatie 7
Badge +11

Haal s.v.p. je n.a.w.-gegevens weg om privacyredenenm dit is een openbaar forum @RonWest 

Reeds door  KPN in orde gemaakt.

 

Reageer