Beantwoord

Modem omruilen: ik wil het oude modem later retour sturen

  • 24 January 2022
  • 37 reacties
  • 1043 keer bekeken

Reputatie 2

Dit is precies mijn angst, dat de nieuwe modem het niet doet en dat de oude waar alles werkte al bij het postkantoor ligt.

Vertrouwen van KPN , waarbij de klant de oude modem een dag later terugstuurd is er blijkbaar niet.

Met al dat thuiswerken wil je internet en er is altijd een risico dat het niet werkt, leert mijn (KPN) ervaring

Erg klantonvriendelijk. Is hier echt niks aan te doen


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 27 January 2022, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Badge +19

Ik wordt in ieder geval niet betaald. Maar het is toch ook normaal. Als je stofzuiger kapot gaat binnen de garantieperiode en je krijgt een nieuwe dan zeg je toch ook niet ik kom die ouwe wel een keer brengen. Je krijgt dan gewoon die nieuwe niet mee.


*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

De modem is niet kapot maar te oud maar werkt nog wel.

Het is net als met software upgrade, je wilt toch kunnen terugdraaien naar de oude versie als de software update niet goed werkt. Nu wordt dat onmogelijk  omdat je de oude moet inleveren en gegeven de treads in het forum ben ik niet de enige die dat vindt en dan is het arrogant van kpn om dat niet te snappen en blijkbaar 100% garantie te bieden  op de upgrade terwijl ik forum posts zie met allerlei problemen.

Maar we gaan het zien. Ik ga hem omruilen en zal terugkoppelen wat de resultaten zijn.


*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Het kan ook dat je een v10 of v10a krijgt. Dus wat schiet je er mee op als ie het nog goed doet?


*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Ik zou nog even feedback geven.

Nieuwe modem opgehaald , V12, en geïnstalleerd. Binnen 10 minuten werkte alles weer. KPN complimenten.

Alleen het wifi netwerk (ssid) moest ik opnieuw instellen. Via de admin functie. Dus dat moet je wel even weten.

Heb ik de lege doos voor niks opgestuurd. Ha ha😀

 

 

Heb ik de lege doos voor niks opgestuurd. Ha ha😀

 

Hopelijk krijg je daar geen gedoe mee(denk ik niet eigenlijk:)).

Maar als je de box 12 een paar dagen aangekeken hebt en het werkt goed zou ik wel alsnog de V8 terugsturen(wel zo netjes natuurlijk:))

Dat kan naar dit adres!:

KPN Serviceretourneren
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Badge +19

Al je zorgen waren dus onnodig. 

Al je zorgen waren dus onnodig. 

Niet helemaal natuurlijk,Op het forum staat de box12 niet goed bekend.Ik snap wel dat je nog een beetje voorzichtig bent met een goedwerkende V8 omruilen voor een BOX12.

Reputatie 2

Zeker stuur ik hem terug

Reputatie 7
Badge +21

Niet helemaal natuurlijk, Op het forum staat de box12 niet goed bekend. Ik snap wel dat je nog een beetje voorzichtig bent met een goedwerkende V8 omruilen voor een BOX12.

Maar dat heb je natuurlijk met een forum. Het is een eenzijdig beeld. De vele klanten die geen problemen hebben en tevreden zijn met de Box 12 komen hier niet. 

Maar dat heb je natuurlijk met een forum. Het is een eenzijdig beeld. De vele klanten die geen problemen hebben en tevreden zijn met de Box 12 komen hier niet. 

Dat is waar natuurlijk,Maar op het forum kom je problemen met de oudere versies minder vaak tegen dan bij de box 12.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @bkrol01! 

Het omruilen van apparatuur gaat via het gelijk oversteken principe, daar kunnen we van alles van vinden: maar dit is het beleid wat momenteel gehanteerd wordt. Constructieve feedback is altijd welkom (graag in één topic :wink:) en geven wij vanuit het Forum intern ook door!
 

Ik zou nog even feedback geven.

Nieuwe modem opgehaald , V12, en geïnstalleerd. Binnen 10 minuten werkte alles weer. KPN complimenten.

Alleen het wifi netwerk (ssid) moest ik opnieuw instellen. Via de admin functie. Dus dat moet je wel even weten.


Eind goed, al goed gelukkig. Het modem zien we graag alsnog retour, adres heb je al doorgekregen lees ik! Heb je nog vragen of loop je ergens tegenaan, laat het dan gerust weten!

​

Reputatie 2

Komt eraan!😀