Vraag

Oproep om mijn kastje te vervangen, is dit echt een bericht van KPN?

  • 15 April 2024
  • 6 reacties
  • 224 keer bekeken

mijn kastje moet woensdag vervangen worden klopt dat is het geen feek of want dat van mijn zoon niet vandaar


6 reacties

mijn kastje moet vervangen worden is dat geen feek want dat van mijn zoon niet

Reputatie 7
Badge +10

Als het gaat over het zwarte glasvezelkastje, dan is dat waarschijnlijk echt. Er is een tijdje een versie gebruikt door KPN die bij veel klanten problemen gaf en die nu ook pro-actief wordt vervangen bij klanten die geen problemen hadden.

Dat het bij uw zoon niet gebeurt kan betekenen dat hij een kastje heeft van een andere productieserie die geen problemen geeft.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bogus211, welkom op onze community! Zoals Ward_ hierboven al noemt worden sommige oudere TV ontvangers inderdaad vervangen voor nieuwe. Het gaat hier om de kastjes van Motorola. We hebben hier ook een handig topic over!
 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Thomas van KPN ,

Ik denk eerder dat Ward_ deze actie bedoelt → Glasvezelkastje vervangen waarbij bepaalde serie (Genexis XGS-PON ONT) kastjes uit voorzorg worden vervangen. 

Reputatie 7
Badge +10

Hi @Thomas van KPN ,

Ik denk eerder dat Ward_ deze actie bedoelt → Glasvezelkastje vervangen waarbij bepaalde serie (Genexis XGS-PON ONT) kastjes uit voorzorg worden vervangen. 

Inderdaad. Maar de TV ontvanger kan natuurlijk ook, bedenk ik nu.

Reputatie 7
Badge +20

ohhh zo! Ja kan allebei 😅 @bogus211 kom je er een beetje uit?

Reageer