Beantwoord

Poort 5222 openzetten op Experiabox V8 voor Babyfoon 3G

  • 22 December 2021
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

Hoi, sinds vandaag doet mijn Babyfoon 3g het niet meer op de tablet. De foutmelding is dat poort 5222 opengezet moet worden. Dit heb ik geprobeerd na inloggen op de router, maar het lukt niet. 

Ik heb de router al gereset, helpt niet. 

De app doet het wel op mijn telefoon. 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 December 2021, 14:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Zelfde probleem hier. Ik lees graag even mee

 

Reputatie 7

Hoi, sinds vandaag doet mijn Babyfoon 3g het niet meer op de tablet. De foutmelding is dat poort 5222 opengezet moet worden. Dit heb ik geprobeerd na inloggen op de router, maar het lukt niet. 

Ik heb de router al gereset, helpt niet. 

De app doet het wel op mijn telefoon. 

 

Hoi @De Boer 85@Sanneke van Pelt, welkom hier! Als ik zo lees dat het alleen op de tablet niet werkt, maar op de telefoon wel, denk ik niet dat het openzetten van de poort per sé de oplossing is. Ook gezien de mail die Sanneke inmiddels geplaatst heeft. Is jouw tablet ook een Android versie 4, De Boer 85?

Ik raad voor nu dan ook aan om het advies op te volgen van Matej uit de mail. En verdere updates vanuit de maker in de gaten te houden.

Hoi mevrouw Boer, 

 

Je kan de babyfoon app resetten. als het goed is zou hij het bij u nu ook moeten doen. 

 

Groetjes Sanneke 

Reputatie 7

Hoi mevrouw Boer, 

 

Je kan de babyfoon app resetten. als het goed is zou hij het bij u nu ook moeten doen. 

 

Groetjes Sanneke 

 

Dank voor je reactie, @Sanneke van Pelt! Ik maak daaruit op dat het bij jou weer werkt. Dan verwacht ik dat dit ook voor @De Boer 85 zo gaat zijn na een reset :)

Bedankt, ik ga het morgen proberen!