Beantwoord

Portforwarding op Box 12 werkt niet na het aansluiten van glasvezel

  • 14 March 2024
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo, nadat ik mijn Kpn Box op een nieuwe glasvezelverbinding (via WAN) had aangesloten, werkt de port forwarding-installatie die ik had niet meer. Kan ik iets controleren?

Dit is de handleiding die ik heb gevolgd en eerder heb gewerkt:

 

icon

Beste antwoord door Nick83 14 March 2024, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft nu waarschijnlijk een ander WAN ip. Dat weet u?

Als je alles gewoon goed hebt ingesteld is dit niet jou probleem maar aan kpn's kant die de poorts blokkeert. Ik heb dit probleem namelijk ook en hiervoor werkte alles gewoon perfect. Bellen is denk ik je beste hoop helaas.