Beantwoord

Stekker van V10A is plots kapot, hoe kom ik zo snel mogelijk aan een nieuwe?

  • 29 April 2024
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Hi team KPN,

De stekker van mijn experia box v10a is plots kapot, is het mogelijk om online een aanvraag te kunnen dienen voor een vervanging? Blijkt dat met bellen veels te krap zit cua beschikbaarheid…

Ik hoor graag van jullie :)

Groetjes,

Andrei

icon

Beste antwoord door PeterG 30 April 2024, 01:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @AndreiRoman 

 

Het snelste is toch bellen met de klantenservice 0800-0402.

Dit valt onder storingen en daarvoor kan je 24/7 bellen.

De laatste zin begrijp ik niet. 

Dit valt wat mij betreft onder storing want je hebt geen internet nu.

Snelst is toch bellen en zeggen "geen internet". Je krijgt dan een persoon aan de lijn. Die kan een nieuwe stroomadapter opsturen. Deze persoon kan er tevens voor zorgen dat je een nood bundel op je mobiele kpn abonnementen kunt krijgen. Dat is 100 GB en Ă©Ă©n week geldig.

Via het forum kan het tot 48 uur duren voordat een moderator hier komt. Staan je gegevens al in je profiel? NAW, klant nummer, laatste 4 cijfers iban (vak persoonlijke opmerkingen).

https://forum.kpn.com/settings/profile

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Hi Peter,

Dit komt vanwege gister toen ik had proberen te bellen (stond minder dan een minuut wachttijd) en vervolgens kwam een snelle bericht met iets van "niet beschikbaar" en sloot het af. 

Ik vind het beetje raar dat je niet online of via de app een vervanging kan aanvragen van zulke zaken, dat je moet bellen lijkt mij beetje archaĂŻsch.

Dat het een overname van Telfort naar KPN kan ik begrijpen dat klanten daarmee moeten gaan bellen, maar als het standaard zo moet lijkt mij beetje raar. 

MAAR had vanmorgen gebeld en is gelukt aangezien er toch geen andere optie is.

Dus in ieder geval dankje voor de info, Peter en GeSp!

Overigens hele goeie tip over de profielinfo!

Reputatie 7
Badge +11

Je zou tijdelijk een universele netvoeding kunnen gebruiken en die instellen op de waarden, zoals die op de originele voeding staaan @AndreiRoman 

Reputatie 7
Badge +24

Zo'n voedingsadapter is natuurlijk gratis. De klant hoeft er niet voor te betalen als die stuk is. Als KPN deze eenvoudig bestelbaar maakt via app of website gaan er zeer waarschijnlijk een heel zooitje klanten zo'n ding bestellen die helemaal geen kapotte viedingsadapter hebben. Die klanten denken: het is gratis en dan heb ik hem vast liggen voor het geval dat die stuk gaat. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit zou KPN enorm veel extra geld kosten.

hi Nick83 en N. N. 

 

Nick, ik denk echter de bedoeling is dat je de ouwe adapter terugstuurt ivm garantie en dergelijke zaken, net als de modem. Het zou hen juist minder tijd kosten met bellen en wachttijden, en mocht je bijv de ouwe adapter niet teruggeven dan dat je betaalt of zo. 

 

N.N, hoewel veel adapters 1.5A ondersteunen en 50Hz, ik had mn hele huis doorgezocht voor eentje die past, dus ligt echter aan de adapter kop zelf

Reageer