Beantwoord

Stroomadapter modem Experia Box V10a kapot

  • 24 December 2021
  • 9 reacties
  • 691 keer bekeken

Hallo, mijn adapter van het modem V10a is stuk. De bank iets te hard aangeschoven. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 December 2021, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Robin ten Broeke 

In geval van storing of problemen kan je KPN  24/7 bellen via 0800-0402 (gratis).
In de tussentijd kan je wellicht met een universele adapter “in de lucht” blijven.

Mocht je superwifi hebben,kan je daar de adapter van gebruiken.Die past precies en heeft dezelfde specs.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Robin ten Broeke. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw stroomadapter kapot is. Ik zie dat er al een antwoord is gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als ik nog iets voor jou kan betekenen dan hoor ik dat graag!

Hi! Bedankt voor alle reacties. Helaas werkte een universele kabel niet. Heb nu de stekker van 1 van de wifi boosters gebruikt. 
 

klantenservice heb ik al twee keer aan de lijn gehad. 1x kreeg ik een internetkabel opgestuurd en de andere keer was het een kabel van de experia v10. 
 

Zou heel graag een nieuwe kabel ontvangen nog dus😊

Reputatie 7
Badge +21

In dat geval wil ik je vragen om je naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel. Dan ga ik voor je aan de slag! Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Top! Heb het als het goed is allemaal ingevuld!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Dinsdag 28 december 2021 na 14.30 uur ligt er een nieuwe stroomadapter voor jouw Experiabox V10a klaar bij het dichtstbijzijnde servicepunt (Bruna, Grote Krocht 18, 2042LW in Zandvoort). Vergeet niet om een geldige legitimatie bewijs mee te nemen. :blush:

Top heel erg bedankt voor de snelle service!

Reputatie 7
Badge +21

@Robin ten Broeke Graag gedaan! :blush: