Beantwoord

Televisie verbindt niet met wifi na update router

  • 13 April 2024
  • 10 reacties
  • 148 keer bekeken

Hi.

 

Na de modem update op woensdag stopt mijn TV met verbinding maken met de router.

Ik heb onderhand al meerdere uren verloren aan de telefoon met kpn en samsung. Geen van beide hebben enig idee wat er aan de hand is. 

 

Via een hotspot werkt de wifi op de tv. 

Internet werkt ook op andere apparaten.

 

alle resets onderhand al uitgevoerd

 

Tv toont geen automatische IP mogelijk

Ip 0.0.0.0

Gateway 0.0.0.0

Dns 0.0.0.0.

 

Iemand enig idee hoe ik dit eventueel kan oplossen. 

icon

Beste antwoord door Nick83 13 April 2024, 08:06

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hier was afgelopen ook al een ander topic over. Daar was de oplossing: verbinding maken via WPS.

Dat was de oplossing bedankt!

Oplossing van niks, moet nu elke dag opnieuw Wps verbinden. Grote klote update.... 

Irritant inderdaad maar iets is beter dan niets zeg ik nu maar effe. 

Oplossing van niks, moet nu elke dag opnieuw Wps verbinden. Grote klote update.... 

 

Ja sorry, beetje gefrustreerd. De TV deed het altijd zonder enige problemen. Nu moet ik elke keer de trappen op en af. En soms pakt hij hem niet goed, kan ik nog weer een keer. Sinds vandaag is hij er trouwens helemaal mee opgehouden en heb ik maar gewoon de kabel door het huis heen gelegd...... 

Wij zijn nu net anderhalve a 2 maanden klant van KPN, na de eerste week kwam er een update waarna in eerste instantie alles stopte met werken. 

 

Onderhand moeten we elke keer als de TV uit is gezet, playstation of ieder ander apparaat continue naar de box lopen om de WPS knop in te drukken om toegang te krijgen op onze internet. 

 

We zijn er zo goed als doodziek van, heb onderhand al 50keer gebeld en al 50 keer hetzelfde onzin verhaal dat er een update eind april aankomt. 

 

Onderhand week 2 van mei en nog geen enkele beweging vanuit KPN. Zijn jullie van plan gewoon te leveren wat jullie beloven of blijven jullie gewoon bij de valse beloften? 

Is dit hoe KPN te werk gaat?

 

Wij zijn iniedergeval de opties aan het bekijken om ons contract per direct te laten ontbinden, het is belachelijk dat wij moeten betalen voor een service die maar half werkt. 

 

Ik ga er vanuit dat wij niet het enigste zijn met dit probleem.

 

Admin: topics samengevoegd

Ik weet ook oplossing niet, maar mag ik weten welk modem jullie hebben?

Reputatie 7
Badge +9

Heb je de Box al eens gereset naar de fabrieksinstellingen ?
Probeer anders de klantenservice een andere box te laten sturen, ik denk dat je firmware gewoon corrupt geraakt is tijdens de laatste update.

Ik weet ook oplossing niet, maar mag ik weten welk modem jullie hebben?

Volgens mij heb ik Kpn box 12. Ik zal straks nog even nakijken

@SkryZr

Dan is het niet het probleem dat ik heb. Dat lijkt er op maar is met een V10 

Reageer