Beantwoord

Wachtwoord modem vergeten om instellingen aan te passen, maar ik wil niet resetten

  • 27 December 2021
  • 7 reacties
  • 252 keer bekeken

Goede dag,

Ik wil graag nog wat aanpassingen doen in het modem, alleen ben ik het wachtwoord vergeten. 

Nu weet ik dat je hem dan kan resetten, maar dat is eigenlijk niet mogelijk. van wegen Bedrijf het modem is op dit moment zo in gesteld dat alle apparaten er op werken, bepaalde poorten open of dicht gezet. Dit heeft een ander bedrijf gedaan, nu is mijn vraag is er een manier om er in te komen zonder al deze instelling te wijzigen anders werkt het bedrijf namelijk niet meer. En ik weet niet wat er precies toen gedaan is om dit direct na een reset weer te herstellen. 

 

Iemand een idee, alvast bedankt,

Vriendelijke groet,


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 December 2021, 14:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zonder wachtwoord is het onmogelijk om binnen te komen. Ook wel logisch ook hé. Anders zou dat wachtwoord nutteloos zijn.

misschien even degene bellen die het wachtwoord heeft bedacht?Het zal me niet verbazen als hij/zij steeds hetzelfde WW gebruikt.

Nick83

bedankt voor je bericht, Ik dacht misschien kan het dat KPN zelf er in kan omdat ze op afstand ook in je modem kunnen kijken of er iets mis is. Dat ze het dan kunnen aanpassen. 

 

martijn197108

Bedankt voor je bericht, Dit heb ik al gedaan en hij is zelfs langs geweest om te proberen maar niet gelukt. 

Reputatie 7
Badge +24

Nick83

bedankt voor je bericht, Ik dacht misschien kan het dat KPN zelf er in kan omdat ze op afstand ook in je modem kunnen kijken of er iets mis is. Dat ze het dan kunnen aanpassen. 

Dat zouden ze niet eens willen denk ik. Dan worden ze constant gebeld door mensen die steeds hun wachtwoord vergeten zijn. Dan kunnen ze bij de helpdesk wel een paar man extra in dienst nemen. En als er iets is waar KPN op probeert te besparen, dan is het wel de helpdesk. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @StanleyS, welkom op ons forum!
Zoals hierboven al wel genoemd wordt is het helaas niet mogelijk dit wachtwoord te achterhalen of opnieuw in te stellen zonder het modem te resetten.

Als het andere bedrijf hem ook niet meer weet of hij is nergens opgeschreven is een reset toch de enige oplossing.

Goedemiddag @StanleyS, welkom op ons forum!
Zoals hierboven al wel genoemd wordt is het helaas niet mogelijk dit wachtwoord te achterhalen of opnieuw in te stellen zonder het modem te resetten.

Als het andere bedrijf hem ook niet meer weet of hij is nergens opgeschreven is een reset toch de enige oplossing.

Bedankt voor uw bericht,  Helaas te horen dat het niet anders kan. Nu moet ik kijken/wachten wanneer het bedrijf tijd heeft om alle instellingen weer terug te zetten als ik hem gereset heb. 

nogmaals bedankt iedereen voor de reacties,