Beantwoord

Wachtwoord wordt niet geaccepteerd KPN Box 12

  • 5 December 2021
  • 10 reacties
  • 213 keer bekeken

ik krijg de hik van die V12, alles geprobeerd maar wachtwoord wordt niet geaccepteerd..

ook niet met scannen QR code.. al maanden bezig en gebeld…

hoe kom ik verder… wie o wie kan mij helpen…


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]

icon

Beste antwoord door Francoix 25 December 2021, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jan-West, welkom op ons forum!

Welk wachtwoord bedoel je precies? Om te verbinden met Wifi of in te loggen op de webinterface van je Experiabox?
Gebruik je ook wifiversterkers? Zoja welke?
Heb je de KPN Thuis app er al eens bij gehad?

dit is wel heel leuk.. gisteren heb ik antwoord gegeven op uw vraag, vandaag kan ik dit niet zien..??

okay ! .. het gaat om het admin wachtwoord zodat ik in de v12 zaken kan aanpassen.

en ja ik heb twee wifi versterkers er bij gekregen.. zwarte arcadyan..

 

o ja app ook geprobeerd en master QR gescand… noppes

 

Reputatie 6
Badge +9

@Jan-West Je vult onder admin je wachtwoord in wat je zelf hebt aangemaakt of wat achter op je Box staat. Haalt dat allemaal niets uit dan reset je je box door een puntig voorwerp voor 15 sec in het reset gaatje te steken aan de achterkant. Laat de box weer rustig opstarten en probeer het nog eens met het wachtwoord wat achter op je box staat.

 

Reputatie 7
Badge +20

@Jan-West, heb je het bovenstaande ook eens kunnen proberen?

Als dat opzichzelf nog niet tot een oplossing leidt, zou je het dan eens kunnen proberen met je wifiversterkers uitgeschakeld/ontkoppeld?

Reputatie 7
Badge +20

@Jan-West is het inloggen nog gelukt?

hoi, volgens mij heb ik het afgelopen half jaar alles al een geprobeerd…. maar nee ben er nu even niet aan toegekomen… drukte en zoon die voor school eigenlijk continue online is… behalve snachts… maar dan slaap ik :-)

Ik ga het morgen allemaal eens goed uitproberen en kom dan terug..

voor zover alvast bedankt..

Ok ik heb reset en alles geprobeerd.. wachtwoord wordt niet geaccepteerd..  waarom maken ze die ook zo gestoord moeilijk…

in ieder geval mijn dank voor jullie info en hulp.. en fijne dagen gewenst, en een goed en gezond 2022.

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u eens een foto plaatsen van dat wachtwoord? 

En bij resetten houd u het knopje wel ongeveer 15 seconden vast met een paperclip? 

Reputatie 4
Badge +2

Het is ook een onmogelijk complex wachtwoord. Idd fotootje maken, en eerst even in een kladblokje typen. Dat kopiëren en plakken.