Beantwoord

KPN Veilig werkt niet op Android Tab A8

  • 14 April 2024
  • 7 reacties
  • 39 keer bekeken

De scanner van KPN veilig blijft hangen op de Samsung Tab A8. Heb hem al een keer verwijderd, maar probleem blijft bestaan. De scanner geeft aan: uw apparaat is niet beveiligd.

Er staat virussen en bedreigingen staan uit. Als je doorklikt kan je hem aanzetten, maar dan blijft het programma continu draaien, maar zet het programma niet aan. Er wordt dan niet gescand.

icon

Beste antwoord door Bob56evers 16 April 2024, 16:37

Bekijk origineel

7 reacties

Welke Androidversie heeft jouw tablet @Bob56evers ?

Versie 14

Dus KPN Veilig is op zich wel geïnstalleerd maar de scanner blijft hangen, interpreteer ik dat goed @Bob56evers ?

 

Ja, dat klopt. Blijft gewoon hangen en dus kan ik ook niet scannen

 

Geef binnen KPN veilig de licentie eens vrij voor de tablet, de installeer de app, gebruik een f secure tool om alles van kpn veilig te verwijderen en doe een schone installatie @Bob56evers 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bob56evers, is het nog gelukt met herinstalleren? Dat wil wel eens een heel eind helpen!
Anders zou het nog iets met de rechten kunnen zijn die de app krijgt op je tablet

Ik ben er eindelijk uit. De Tab A8 schakelt de virusscanner uit. Ik heb dit weer aan kunnen krijgen en nu functioneert het weer. Vervelend dat de Tab dit zelf doet.

Allen hartelijk bedankt voor de informatie betreffende dit onderwerp.

Reageer