Beantwoord

Melding dat schadelijk opschonen voltooid is, wat nu?

  • 4 April 2024
  • 8 reacties
  • 77 keer bekeken

Melding opschonen voltooid, alleen schadelijke items zijn niet opgeschoond. Wat te doen.

icon

Beste antwoord door N.N. 5 April 2024, 09:50

Bekijk origineel

8 reacties

Waar krijg je die melding van @viedsdel ?

Krijg je die melding automatisch of na een bepaalde (re)actie van jouw kant?

 

Hallo, dit komt van kpn veilig virus scanner nadat ik de volledige scan hebt gedaan. Kreeg al wel vaak een melding dat er een potentieel bestand  is geblokkeerd. Dus ik denk dat ik door KPN virus scanner wel beschermd word. Vind alleen zo raar dat 4 schadelijke items niet zijn opgeschoond of verwijderd.

Hallo, dit komt van kpn veilig virus scanner nadat ik de volledige scan hebt gedaan. Kreeg al wel vaak een melding dat er een potentieel bestand  is geblokkeerd. Dus ik denk dat ik door KPN virus scanner wel beschermd word. Vind alleen zo raar dat 4 schadelijke items niet zijn opgeschoond of verwijderd.

Die worden in ‘quarantaine’ geplaatst @viedsdel , daarna kun je kiezen voor verwijderen van de schadelijke bestanden.

 

Bedankt voor je bericht gaan ik dat doen en fijn weekend.

Ik krijg ook zo'n melding nadat ik een volledige scan heb gedaan dat 5 schadelijke items niet zijn opgeschoond. Ik kan ze echter ook niet terugvinden bij de quarantaines. Ben ik nu wel goed beschermd en kan ik hier nog wat aan doen?
 

Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg ook zo'n melding nadat ik een volledige scan heb gedaan dat 5 schadelijke items niet zijn opgeschoond. Ik kan ze echter ook niet terugvinden bij de quarantaines. Ben ik nu wel goed beschermd en kan ik hier nog wat aan doen?

Zijn het misschien items die in de browsercache staan? Misschien de cache van de browser eens leeg maken en de scan dan opnieuw doen.

https://www.seniorweb.nl/tip/cache-legen-op-pc

dat heeft geholpen, bedankt

Bedankt voor je reactie, ik heb ook browsercache gewist via uitleg senioren web. En gelukt .Top. Fijn dat er mensen zijn die een ander willen helpen.

Reageer