Beantwoord

Kan mijn simkaart worden geactiveerd? Ik zit in het buitenland.

  • 29 March 2024
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Badge

Hallo, kunnen jullie mijn simkaart activeren? Ik zit op dit moment in het buitenland?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 April 2024, 18:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Tien de Olde 

Welkom op het forum van KPN.

Zou je jouw 06-nummer alsmede het simkaart nummer willen verwijderen uit je vraag (topic), en deze willen plaatsen in je forum profiel.
Dit kan tot ongeveer 1 uur nadat je jouw topic hebt geplaatst op het forum!!
Het is een openbaar forum, dus kwaadwillende kunnen meekijken en je eventueel lastig gaan vallen op je mobiele nummer, en dat wil je uiteraard niet.

Vul tevens je forum profiel volledig in, zodat een KPN moderator je goed en snel kan helpen.
Denk hierbij aan:

  • Je 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • In het veld van “Persoonlijke Opmerkingen” plaats je dan het simkaart nummer.

Je forum profiel vindt je door te klikken op het rondje met jouw foto erin, die vindt je naast de blauwe button met de tekst “+ Stel je vraag”.

Tik vervolgens op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel, en dan kom je uit op de plek waar je jouw gegevens kunt invullen.
Deze zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.

Houdt er rekening mee, dat het enkele dagen kan duren voordat je wordt geholpen, afhankelijk van de drukte op het forum.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Tien de Olde, welkom op het forum! Vragen zoals deze zijn het snelst op te lossen via één op één contact met een van mijn collega's. Nu is de telefonische ingang (0800-0402, gratis) vanuit het buitenland niet te gebruiken. Daarvoor hebben we wel +316 1200 1200. Maar dat is natuurlijk minder handig als het gaat om het activeren van een simkaart. In dat geval is een van onze social media kanalen (Facebook / X) een betere optie. Het forum is hiervoor minder geschikt omdat het een dag of wat kan duren voor we aan je bericht toekomen. 

 

In dit geval had jij je gegevens erbij vermeld, dus heb ik kunnen kijken en zie ik dat je prepaid inmiddels actief is 😊

Reageer