Beantwoord

Per ongeluk extra prepaid bundel gekocht

  • 28 April 2024
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Hoi, 

Ik begreep via deze site dat twee prepaid bundels tegelijk niet kunnen. Had een extra bundel met MBs gekocht in de hoop op betere internet, maar door mijn Onbeperkt Online bundel kan dit blijkbaar niet, begrijp ik.

Nu dacht ik, ik wil liever niet mijn geld weggooien en aangezien mijn Onbeperkt Online over 13 dagen afloopt dacht ik: ik zet automatisch verlengen uit, dan kan ik die andere bundel toch nog opmaken. Maar door de onduidelijk met uitzetten heb ik nu per ongeluk via de app nóg een keer de Onbeperkt Online bundel gekocht waardoor die nu weer op 31 dagen staat, waardoor die extra MB bundel dus helemaal niet meer gebruikt kan worden. 

Vind het toch wel jammer dat ik nu best wat geld kwijt ben aan dubbele en overlappende bundels die ik dus niet (volledig) kan gebruiken. 

Is er een mogelijkheid om toch voor die extra MB bundel geld terug te krijgen, aangezien ik deze helemaal niet kan gebruiken en toch wel €22,- koste...

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 April 2024, 07:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Xanne-Li Olbertijn ,

Als je totaal geen gebruik gaat maken van die extra aangeschafte bundel kun je na afloop van de geldigheidstermijn (van die bundel)  bij KPN een verzoek doen voor restitutie. 
 

Bel dan met 0800-0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00 of op zaterdag tussen 8.00 en 17.00. 

Reageer