Beantwoord

Prepaid onverwacht niet meer werkend

  • 3 April 2024
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb een prepaid kpn nummer voor mijn zoon zijn gps horloge. Deze blijft opeens zeggen dat hij niet meer werkt en of geschorst/opgeheven is wanneer ik er internet op probeer te zetten.

Moet ik nu een nieuw nummer aanvragen?

icon

Beste antwoord door PeterG 3 April 2024, 14:15

Bekijk origineel

2 reacties

Voorwaarde voor geldig / werkend blijven prepaid.

Binnen 180 dagen na de laatste keer moet er verbruik zijn: uitgaand bellen met gesprek, sms verzenden, 4G (!) internet verbruik. Is dat er niet dan wordt ie geblokkeerd. Je hebt dan nog 90 dagen om op te waarderen.

Beetje lastig in een horloge maar misschien kan je 'm even in een telefoon stoppen: als je nog 1244 kunt bellen dan zit je in de 90 dagen 'respijt’.

Anders is het inderdaad een kwestie van een nieuwe prepaid simkaart en dus nieuw nummer.

 

Voorwaarde voor geldig / werkend blijven prepaid.

Binnen 180 dagen na de laatste keer moet er verbruik zijn: uitgaand bellen met gesprek, sms verzenden, 4G (!) internet verbruik. Is dat er niet dan wordt ie geblokkeerd. Je hebt dan nog 90 dagen om op te waarderen.

Beetje lastig in een horloge maar misschien kan je 'm even in een telefoon stoppen: als je nog 1244 kunt bellen dan zit je in de 90 dagen 'respijt’.

Anders is het inderdaad een kwestie van een nieuwe prepaid simkaart en dus nieuw nummer.

 

Bedankt voor uw reactie!

Reageer