Beantwoord

Simcard van prepaid nog actief?

  • 8 April 2024
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Dag,

 

Ik heb lange tijd mijn simcard ony niet gebruikt. Maar ik kan niet zien of dat langer als 9 maanden is al. Kunnen jullie dat controleren?

 

Admin: telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 April 2024, 17:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @kapprrr 

Kan je nog vanaf een ander nummer bellen naar dat prepaid nummer? Als je voorbij de 9 maanden bent lukt dat niet meer. Dan weet je dat het nummer is opgeheven.

Na 9 maanden zonder actief verbruik is het helemaal over. Bij 6 maanden wordt eerst uitgaand bellen geblokkeerd en kan je alleen nog gratis nummers bellen en gesprekken en berichten ontvangen. Dan heb je nog 90 dagen om door opwaarderen het nummer te deblokkeren. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarna opgeheven. Dat is onherroepelijk.

Reputatie 7
Badge +24

HI @kapprrr. we; hier. 

Hoi @kapprrr 

Kan je nog vanaf een ander nummer bellen naar dat prepaid nummer? Als je voorbij de 9 maanden bent lukt dat niet meer. Dan weet je dat het nummer is opgeheven.

Na 9 maanden zonder actief verbruik is het helemaal over. Bij 6 maanden wordt eerst uitgaand bellen geblokkeerd en kan je alleen nog gratis nummers bellen en gesprekken en berichten ontvangen. Dan heb je nog 90 dagen om door opwaarderen het nummer te deblokkeren. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarna opgeheven. Dat is onherroepelijk.

Dit klopt helemaal. Wil je zeker weten hoe het zit met jouw nummer? Bel dan even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reageer