Ik heb een week geleden een simkaart besteld, maar nog niets ontvangen. Krijg ook steeds mailtjes van KPN om te activeren. In de status staat dat het verwerkt is.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineelIk heb een week geleden een simkaart besteld, maar nog niets ontvangen. Krijg ook steeds mailtjes van KPN om te activeren. In de status staat dat het verwerkt is.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineelHmm, je hoort een bestelde simkaart binnen 2 werkdagen te ontvangen
Gaat het om een vervangende simkaart voor een nummer dat al actief is bij KPN?
Of is deze simkaart voor een nieuwe aansluiting? In dit geval, kan je alsnog de stappen volgen om de simkaart te activeren, zoals in het bericht dat je hier over gehad hebt uit staat gelegd. Vervolgens kan je aangeven dat je de simkaart niet ontvangen hebt:
Â
Ja ik heb precies hetzelfde en nu is mijn nummer overgezet en kan ik niet bellen en denk ik ook niet door jullie gebeld worden?
zouden jullie per e-mail, whatsapp of chat mij kunnen bereiken?
groetjes,
Natascha
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.