Vraag

Waar kan ik een klacht indienen over mobiele telefonie?

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 1

Vergeefs zocht ik op de website van KPN een digitaal klachtenformulier. Toen ik zojuist belde met de afdeling klantenservice en de medewerker vroeg hoe ik het klachtenformulier kon vinden, wilde hij de klacht zelf in het systeem zetten. Maar hij moest - tot zijn eigen verbazing - vaststellen dat indiening van een klacht over mobiele telefonie niet wordt “geserviced”. De enige weg zou zijn een fysieke brief. Dat lijkt me, anno 2024, een merkwaardige weg! 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @VictorQuint 

 

Raar dat die medewerker geen mogelijkheid zag om een klacht in te dienen over mobiele telefonie.

Het staat hier gewoon bij: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @VictorQuint, jammer om te horen dat je niet tevreden bent over jouw Prepaid. Misschien kunnen we je via deze weg helpen? Als je hier jouw probleem uitlegt, denken we graag met je mee.

Reputatie 1

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het bericht. Iemand anders heeft mij de volstrekt onlogische manier waarop ik het klachtformulier kon bereiken, uitgelegd, waarna de kwestie telefonisch is opgelost.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat het telefonisch is opgelost. :)

Reageer