Update

TV+ app: update naar versie 08.40.01

Categorie: Apps
TV+ app: update naar versie 08.40.01

KPN TV+ app Update februari 2024 

KPN TV+ app 08.40.01


Dit is de eerste Product Update voor de nieuwe TV+ app voor mobiel en tablet, en zeker niet de laatste. Er zullen op regelmatige basis updates komen voor de app en wij zullen hier de release notes delen.

We hebben al veel feedback ontvangen sinds de lancering. Onder andere zaken als Airplay, Pluspakket content, de gids en het verwijderen van een individuele aflevering in een serie-opname. Al die zaken zijn doorgegeven en gehoord. 

 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?

  • Probleem met inloggen opgelost
  • Swipen (zappen) tussen zenders gaat een stuk sneller
  • Opslaan pincode werkt correct
  • Foutmelding bij opnamepagina is verdwenen en het werkt weer goed
  • "Kan inhoud niet laden"-probleem opgelost
  • Inloggen met KPNID en abonnementsnummer/pincode werkt weer goed

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is gisteren begonnen. Voor Android gaat de update gefaseerd. Voor iOS is de update beschikbaar in de App store.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over de update. Ook als je problemen ervaart n.a.v. de update kun je het hier melden.

Ik heb de gids geraadpleegd en de app ‘afgesloten’. De volgende ochtend app geopend en deze stond nog in de gids. Die bleef echter leeg en na een tijdje wachten werd deze niet gevuld met de data van vandaag. Eerst op ‘gisteren’ geklikt en daarna weer op ‘vandaag’, toen werd het wel ververst. 


Hey @ronvmeijer! Goed signaal. Het is wel even belangrijk om te weten welke versie jij gebruikt aangezien je ook tester bent. Jij zit waarschijnlijk op versie .02. Zo ja, geef je feedback dan ook (of eigenlijk voortaan) door in het besloten gedeelte🙂 


Wanneer kan ik deze nieuwe app gaan gebruiken? 

Als ITer kom ik eventueel graag in aanmerking voor de bèta versie 


Wanneer kan ik deze nieuwe app gaan gebruiken? 

Als ITer kom ik eventueel graag in aanmerking voor de bèta versie 

Jij hebt vast een Android device? Die uitrol gaat gefaseerd. Elke week meer. Dus dat duurt niet al te lang meer als het goed is.

De bètagroep zit voor nu vol, maar zodra daar ruimte komt zullen we dat hier op het forum melden. Dan kun je je aanmelden. 🙂


Oké Paul,

 

ga ik doen en ik zal het onthouden verder 🥴


Komt de update ook voor de chromecast google tv? 


W8, ik zit niet in de beta groep (wil ik ook echt nooit) ... wat dus wil zeggen dat ik in de normale productie cycle zit. Het is dat KPN een mooie aanbieding had voor 1 jaar maar ik ga toch weer naar een andere aanbieder en dan mag de KPN een jaar door moddereuh ... ontwikkelen. 🤣


Komt de update ook voor de chromecast google tv? 

Hi tedel, jij bedoelt de Chromecast met een afstandsbediening gok ik? De app daarop is de KPN Smart tv app. Wel kun je het uiteraard casten vanaf je smartphone of tablet. 


Beste lezer: 

Ik heb al een aantal keer, op de automatische piloot, na het kijken van een film per ongeluk het laatste opgenomen.programma verwijderd. Na het kijken van een film of het laatste deel van een serie druk je op stoppen (het pijltje terug) dan het rode knopje om te verwijderen. Alleen verwijder je dan niet de film......maar de laatste opname. Hij schiet saar nl. naar terug bij pijltje terug. Komt dat ook nog een oplossing voor. 


Hoi Mirel, ik snap niet helemaal precies wat jij bedoelt. Nadat jij een film/serie hebt gekeken probeer je deze verwijderen en er wordt een andere opname verwijderd? Of bedoel je dat je wanneer je terug gaat hij dan naar de laatste opname gaat en dat je het dan per ongeluk verwijdert? 


@Alex van KPN Ook @KMvW schreef er vandaag over: zie dit bericht

 


Goedeavond Alex,

Ik bedoel idd het laatste. Pijltje terug is stoppen. Dan gaat hij automatisch baar de laatste opname. Ipv dat hij bij die film blijft. Als je dan verwijderd zoals bij series. Daar kun je met het Pijltje stoppen aan het eind van de aflevering en rode knopje om die aflevering te verwijderen.

Ik kijk heel veel series en dus gaat dat automatisch. Alleen werkt het dus anders na het kijken van een film. 

Sorry ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven.


Maar dan hebben jullie @Katana321 en @Mirel26 het over de TV+ Box, correct? Niet over de TV+ app voor mobiel/tabelt waar deze Product Update over gaat? 


Maar dan hebben jullie @Katana321 en @Mirel26 het over de TV+ Box, correct? Niet over de TV+ app voor mobiel/tabelt waar deze Product Update over gaat? 

Klopt idd Paul. Ik had niet gezien dat dit over de app ging.  

Ik ervaar deze problemen al een tijdje. En vind het knap irritant.

Dus nu dacht ik..... ik reageer gewoon. 😀


Goedemorgen 

Hoe kan het zijn de gids enzo er heel anders uitziet dan bij mijn zoon en bij mijn dochter ze wonen beide opzich zelf en beide natuurlijk ook kpn ligt dat aan het tv kastje? Of heb ij oude software 


Het gaat hier in dit topic specifiek over de TV+ app voor op telefoons en tablets @GerritK Voor de tv-ontvangers zijn er andere Product updates. 


hi collega's,

 

als ik in de KPN tv+ app zit op mijn mobiel dan zegt hij alleen maar bij de voice over afbeelding. dus de app is niet echt goed bruikbaar voor blinden en slechtzienden. bepaalde dingen leest hij wel voor zoals de tv gids en profiel. maar, de afbeeldingen leest hij niet. zou dit mee genomen kunnen worden in de volgende updates? of zou ik dit voor jullie mogen testen als dit word toegevoegd in een nieuwe versie? want de apps die er in staan wat ik begreep leest de voice over ook niet voor. dus zou fijn zijn als de toegankelijkheid nog verder verbeterd.

 

hoor het graag.

Bob collega netwerk


Hi collega @Bob Bernard en welkom hier! 😄 Goed dat je het meldt! We geven de feedback mee aan de ontwikkelaars. 🙂 Als er een nieuwe versie van de app uitgerold wordt kun je hier in de Product Updates vinden wat er verbeterd is dus je kunt altijd testen hoe het zit met de voice over.
Alle feedback en signalen zijn welkom. 

 


Hoi @Sanne van KPN,

 

Dank voor je antwoord. ik zal het zeker melden als ik nog iets tegenkom. zal de app van het weekend op me gemak eens even door kijken of ik nog iets kan vinden wat voor mij relevant zou kunnen zijn.

 

Fijne avond nog even.


Update TV+ app gekregen. App slaat vast zie alleen maar pijl draaien. Hoe kan ik wel tv kijken op mijn mobiel


@Meta70 Dat is niet de bedoeling. 😕 Wat als je de app opnieuw installeert, gaat het dan wel goed?


@Sanne van KPN  gedaan, werkt niet. Abonnementsnummer + pincode kan he inloggen niet aanklikken. Die ik het met e-mailadres en wachtwoord geeft hij aan fout opgetreden probeer over paar minuten nog eens


Update TV+ app gekregen. App slaat vast zie alleen maar pijl draaien. Hoe kan ik wel tv kijken op mijn mobiel

Heb jij een iPhone?


@wjb nee, Samsung 


Apart, ik ervaar geen problemen met inloggen in de TV+ app op mijn Android apparaten.