Update

TV+ app: update naar versie 08.42.00

Categorie: Apps
TV+ app: update naar versie 08.42.00

KPN TV+ app Update maart 2024 

KPN TV+ app 08.42.00

Deze release bevat diverse bugfixes die de TV+ app bèta verder verbeteren.
 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?

  • Probleem met zwarte scherm na inloggen is opgelost
    Het kwam voor dat je na inloggen op de TV+ app een zwart scherm te zien kreeg. Dit probleem is nu verholpen: er is nu direct toegang tot de app, zonder vertraging of een zwart scherm.
  • Kijkbeperkingen worden nu goed opgeslagen
    In de app kun je ‘Kijkbeperkingen’ instellen, deze worden nu correct opgeslagen en behouden bij het gebruik van de app. 
  • Bug bij het zappen is gefixt: je kunt nu naadloos navigeren tussen kanalen.
  • Bij npo1, 2 en 3 kun je bij terugkijkprogramma’s weer doorspoelen
  • Locatie consent wordt goed opgeslagen

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update begint vandaag, donderdag 21 maart.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update. Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Alle updates die geweest zijn heb ik niet gereageerd, dit heeft er puur mee te maken dat het gewoon (tot nu toe) vlekkeloos werkt. 😉👍


Doorspoelen terugkijken zou ideaal zou op de commerciële zenders.


Ik verwacht niet dat dit gaat komen, JDD. Dat heeft ook te maken met de overeenkomsten die wij met de zenders in kwestie hebben. Kan op de tv ontvangers, bijvoorbeeld, ook niet.

 

Goed om te horen, Dennis!


Ik verwacht niet dat dit gaat komen, JDD. Dat heeft ook te maken met de overeenkomsten die wij met de zenders in kwestie hebben. Kan op de tv ontvangers, bijvoorbeeld, ook niet.

Waarom is/was dit wel jaren en nog steeds mogelijk met de Interactieve TV app dan?


Hallo @Deezers, kun je ook specifiëren om welke zenders het dan gaat? 


Hallo @Deezers, kun je ook specifiëren om welke zenders het dan gaat? 

Sowieso alle commerciële zenders, via de android interactieve tv app kan je gewoon voor/terugspoelen bij een lopende live-uitzending. Als je 1 minuut voor afloop de stream aanklikt kan je gewoon tot het elk willekeurig moment terug en verder vooruit klikken (zodat je reclames kan overslaan). Bij de KPN+ android app kan je bij live tv kijken niet terugspoelen.


Ik verwacht niet dat dit gaat komen, JDD. Dat heeft ook te maken met de overeenkomsten die wij met de zenders in kwestie hebben. Kan op de tv ontvangers, bijvoorbeeld, ook niet.

Waarom is/was dit wel jaren en nog steeds mogelijk met de Interactieve TV app dan?

Dat was niet mogelijk. Wel bij opgenomen programma's. Maar jiet bij terug kijken.

Wat wel mogelijk was: de tv aanzetten op een bepaalde zender. Vervolgens even op je gemak gaan douchen/in bad. Of iets anders gaan doen. Daarna kon je terugspoelen naar het moment dat je de tv aangezet had, tot maximaal 1 uur terug. En ook weer vooruit spoelen bij reclames. Dat kon zo lang je op diezelfde zender bleef.

Dat werkt nu niet goed meer volgens mij...


Hallo @Deezers, kun je ook specifiëren om welke zenders het dan gaat? 

Sowieso alle commerciële zenders, via de android interactieve tv app kan je gewoon voor/terugspoelen bij een lopende live-uitzending. Als je 1 minuut voor afloop de stream aanklikt kan je gewoon tot het elk willekeurig moment terug en verder vooruit klikken (zodat je reclames kan overslaan). Bij de KPN+ android app kan je bij live tv kijken niet terugspoelen.

Krijg je ook als je dit probeert een foutmelding te zien? @Deezers? Zo ja, is het mogelijk een screenshot te plaatsen. 


Ik heb een heel ander versienummer voor de tv+ app, nl: 1.141.1

Heb ik iets fout gedaan?

Groet Taede 


Ik heb een heel ander versienummer voor de tv+ app, nl: 1.141.1

Heb ik iets fout gedaan?

Groet Taede 

Dit gaat om de app voor tablets en telefoons @Taede01, ik vermoed dat jij op de update voor KPN TV+ Box doelt: 

 


Ja dat is het versienummer dat ik op mijn tv zie.

Ik kan echter het versienummer niet vinden in de app op m ik mijn mobiele telefoon. Onder profiel vind ik het ook niet.

Groet Taede 


Ja dat is het versienummer dat ik op mijn tv zie.

Ik kan echter het versienummer niet vinden in de app op m ik mijn mobiele telefoon. Onder profiel vind ik het ook niet.

Groet Taede 

Dus deze stappen werken niet?

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Hi, ik heb de kpn iTV app geupdate (26 maart 2024), maar de terugknop ⬅️ werkt niet. Zowel op de iPad als op de iPhone. Iemand een idee?


Dat is gek @JanKL1509. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd op beide apparaten om te kijken of dat helpt? Ik heb daar nog geen andere berichten over gezien, als anderen het ook hebben kunnen we het ook meenemen naar de ontwikkelaars.


Hi Jasper, ik heb alles gedaan wat je vraagt, en nog steeds werkt de terugknop niet. Het betreft de terugknop als ik een zender bij de favoriete heb geselecteerd boven in het scherm. Alle andere werken wel. Ik kan wel een zender selecteren, maar als ik terug wil naar de homepagina, lukt dat niet. Vreemd toch?


Dat is vreemd inderdaad. We hebben het zelf ook geprobeerd en lopen tegen hetzelfde aan. We geven dit door aan de ontwikkelaars zodat zij het kunnen bekijken!

 

Ik zet deze Product Update hierbij ook op slot, er is een nieuwere update beschikbaar: