Beantwoord

Amazon prime start niet op, zwart beeld

  • 20 June 2021
  • 11 reacties
  • 1377 keer bekeken

Goedemorgen, 

ongeveer 2 weken geleden begonnen de problemen met Amazon prime via KPN. Als ik via de app of kanaal probeer op te starten, zie ik het logo wel en daarna blijft hij hangen op zwart beeld. Ik heb inmiddels de instellingen ververst en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen. Wanneer ik dit gedaan heb, moet ik opnieuw inloggen en koppelen en doet hij het voor die dag. Wanneer ik de volgende keer wil opstarten is hetzelfde probleem weer terug. 
 

waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 August 2021, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Heb je toevallig een Smart TV?

Kijk eens of je Amazone prime wel via de app van je Smart TV kan kijken?

 

Je kan KPN gratis bellen 0800-0402

 

Of met KPN chatten, zie hier.

Kies Televisie

Scrol na beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil contact”

Scrol (ver) na beneden en kies chatten.

 

Of wacht op een moderater.

Vul in dat geval wel al je gegevens in je account van dit forum in.

Alleen een moderater (medewerker KPN) kan die zien.

Dag Joop,

ik heb beneden een smart tv en daar doet hij het we op. Boven heb ik geen smart tv dus moet ik via de kpn kijken en dat lukt niet. Heel vervelend dus dan zal ik inderdaad contact opnemen met de chat functie. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MBeukhof32, welkom! Heb je al gechat met een collega? Je bent niet de enige die op het forum een melding doet vandaag, dus we zijn aan het uitzoeken of de collega's van itv dit herkennen. Welke tv-ontvangers gebruik jij? En zou je je profiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? We helpen graag verder!

Reputatie 5
Badge +4

@Marcia_ 

Ik herken dit probleem niet, maar zit (nog) bij XS4ALL en heb de VIP5202. 

Weet niet of je er wat aan hebt maar dacht, ik meldt het even omdat itv er verder wat kanalen betreft er identiek uitziet  :grin:

Beste @MBeukhof32, welkom! Heb je al gechat met een collega? Je bent niet de enige die op het forum een melding doet vandaag, dus we zijn aan het uitzoeken of de collega's van itv dit herkennen. Welke tv-ontvangers gebruik jij? En zou je je profiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? We helpen graag verder!

Dag Marcia,

ik heb inderdaad iemand gesproken middels de chat. Die gaf aan dat het een bekend en landelijk probleem is en dat er aan gewerkt wordt op dit moment maar hij kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren voordat er een oplossing voor gevonden is. Ik gebruik geen Motorola kastjes (ook al besproken met mw chat). Ik zal mijn gegevens aanvullen waar ik kan. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoe staat het er nu voor? Ik heb van andere klanten inmiddels begrepen dat het weer werkt. Is dat bij jou ook het geval? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten. 

Hoe staat het er nu voor? Ik heb van andere klanten inmiddels begrepen dat het weer werkt. Is dat bij jou ook het geval? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten. 

Hij doet het bij mij nog steeds niet helaas. Vreemd dat het bij anderen wel weer functioneert dan. Waar kan dat aan liggen? 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is een goede vraag, waar ik niet meteen antwoord op heb. Ik ga intern doorgeven dat je er nog steeds tegenaan loopt. Wordt vervolgd!

Reputatie 7
Badge +30

@MBeukhof32 ik heb een topic aangemaakt om jullie klachten te inventariseren. Zou je daar een berichtje willen achterlaten met welk merk en type tv en type tv-ontvanger je hebt? Dan neem ik jouw gegevens mee!

 

 

 

Hetzelfde probleem. Software op het kastje opnieuw geïnstalleerd en het werkte weer. De volgende dag weer hetzelfde probleem. Stekker uit het kastje en opnieuw opgestart. Het werkt weer. Ik ben benieuwd of ik dit gedoe nu elke dag heb.

Reputatie 7

Het probleem met het zwarte beeld bij Amazon Prime Video zal in de komende software update van de tv ontvanger worden opgelost. Meer informatie lees je in het topic dat Marcia al linkte.

ik heb een topic aangemaakt om jullie klachten te inventariseren.