Beantwoord

Disney plus via KPN. Maar hoe maak ik nu een account aan en betaal ik via KPN?

  • 12 January 2024
  • 12 reacties
  • 507 keer bekeken

Ik ben nieuwe klant van Kpn en heb bij mijn tv pakket een disney plus abonnement erbij afgesloten. Ik heb voorheen nog nooit een disney plus account gehad. Ik heb het stappenplan doorlopen en disney plus geactiveerd in mijn kpn account. Daarna staat er dat je een account moet aanmaken bij disney Plus. Ik kan echter alleen een account aanmaken als ik bij Disney een abonnement afsluit als nieuwe klant en krijg dan ook meteen een betaallink. Naar mijn weten betaal ik hier al voor bij kpn, dus durf ik deze niet aan te maken ivm dubbele kosten dan. 

Of doe ik wellicht iets verkeerd?

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 January 2024, 15:11

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @ChantalCran en welkom op het forum! 

Logisch dat je dit zeker wilt weten. Op onze Disney+ bij KPN pagina staat daar het volgende over: 

Activeer na het bestellen meteen Disney+ bij KPN. Ben je een nieuwe klant bij KPN? Activeer Disney+ dan nadat je internetabonnement actief is.

1. Klik op Disney+ activeren 

2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)

3. Activeer Disney+ bij KPN

4. Ga door naar de Disney+ website en maak een account aan

5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten


Lukt het met deze stappen? Zo niet, of mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het hier gerust weten!

Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij is Disney+ geactiveerd bij mijn mobiel abbonement. Op de link geklikt in de email via telefoon en daar op activeren geklikt. Dan gebeurd er eigenlijk niks maar in mijn account op KPN.NL staat hij er wel bij. 

Maar stap 4 in bovenstaande snap ik niet. Want als ik via de website van Disney+ een account moet aanmaken moet ik gewoon afrekenen. Waar ligt die link met KPN dan? 

Reputatie 7
Badge +24

Misschien kan @Sanne van KPN schermafdrukken plaatsen bij het stappenplan?

Dan is misschien duidelijker wat er na stap 3 moet gebeuren. Want stap 4 is "Ga door naar de Disney+ website". Ja hoe? Met een knopje op de website van KPN? Lijkt me? Welk knopje? Waar staat dat?

Bij stap 2 moet er ingelogd worden met een "KPN ID". Maar wat gebeurt er als iemand inlogt met een "KPN ID" waar alleen een mobiel abonnement aan gekoppeld zit?

Hi, 

Ik heb wel Internet en TV van KPN. Maar deze had ik al eerder dan mijn mobiel abbo omdat ik het vorige abbonement even moest uitzitten. 

Dus gisteren is mijn nummer overgegaan naar KPN en kon ik vanwege de combinatie entertainment korting krijgen op Disney+, dus dat gedaan. Maar deze is wel gekoppeld aan het mob abbonement en niet aan het TV/internet abbonoment volgens MijnKPN.nl.

Maar hoe ik van stap 3 naar 4 kom is voor mij idd een raadsel. Of de link bij stap 3 doet niet wat hij moet doen? 

Reputatie 7
Badge +17

Kan ik! De plaatjes zijn niet super scherp, maar hopelijk voldoende: 


Hopelijk is het zo duidelijk. Laat je weten of het lukt?

Hoi Sanne,

Als ik op de activeren knop druk stuurt hij mij niet door naar een Disney+ pagina. Er opent ook geen nieuw venster. 

 

 

Andere browser gebruiken werkt ook niet. Die blauwe activeren knop doet gewoon niks. 

Die twee mobiele nummers zijn overigens dezelfde nummers naar er was een simkaart vermist geraakt. Zou het kunnen dat het niet werkt omdat het gekoppeld wordt aan een simkaart? En het dus eigenlijk die andere zou moeten zijn? 

 

Reputatie 7
Badge +17

Het wordt niet gekoppeld aan de simkaart, maar aan je MijnKPN account/je abonnement zelf dus daar kan het hem niet in zitten. 😕

Wat als je het via een ander apparaat probeert? Een laptop of PC bijvoorbeeld? Werkt de activeren knop dan wel? 

Probeer het anders rechtstreeks via de Disney+ activatiepagina. Werkt dat?

Ik ben vanmiddag even een kpn winkel ingelopen en hij is nu gekoppeld aan het internet abbo. Moet nog even activeren thuis maar ga er vanuit dat het nu werkt. 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het in de winkel gelukt is. 😄 Mocht het toch niet werken, laat het hier gerust weten.

Reageer