Beantwoord

Foutcode dat er niet aan bepaalde restricties wordt voldaan in de tv app

  • 17 December 2023
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

de code komt om de 5 min terug.

 

ik heb al van alles al gedaan zoals de cookie's verwijderd.

IK ben er een beetje klaar mee KPN. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 January 2024, 14:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @shit here,welkom op ons forum!
Allereerst wil ik je vragen een andere gebruikersnaam te kiezen voor je account hier op het forum. Ik kan deze wel voor je wijzigen, heb je daarin een voorkeur?

Deze foutmelding zie ik vaker voorbij komen, kun je het ook eens met een andere browser proberen?
Anders ben ik wel benieuwd wat voor apparaat je gebruikt en welk specifiek besturingssysteem je gebruikt en welke versie daarvan.

krijg de foutmelding hier ook, alle koekies al een keer weg gedaan, opnieuw ingelogd

gebruikte browser is Chrome op een Surface pro 6 met Windows 11

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Deze foutmelding is in onderzoek, kun je het in de tussentijd via een ander apparaat proberen?

@Thomas

heb je misschien een update

Klachten bestaan nog steeds, frequentie is zelf omhoog gegaan. 

zowel in chrome als in edge

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wibo_N er is nog niet echt een algemene oplossing maar mijn collega heeft wel iets interessants gevonden:

 

Reputatie 2

@Thomas van KPN  Als ik jou was zal ik gewoon openheid bieden dat de foutmelding al 7 jaar in onderzoek is en jullie nog steeds geen oplossing hebben. Geef de klanten geen valse hoop en geef ze een compensatie. 
@Wibo_N  een update van mij; canaal digitaal werkt perfect als je op je laptop tv wil kijken. De mensen die last hebben van foutcode 3016 worden aan het lijntje gehouden. 

Ook ik heb deze 'fout' melding in chrome op Samsung S6 tablet. KPN website kan helemaal niet gebruikt worden om TV te kijken. Misschien wel tijd om een kleine vergoeding te geven, want jullie maken er nog wel steeds reclame mee, terwijl jullie weten dat het al behoorlijk niet meer werkt (en meteen een motivatie om er iets meer aandacht aan te besteden ;)) 

Reageer