Beantwoord

Hoe kan ik gebruik maken 6 maanden gratis Videoland via Postcodeloterij?

  • 2 April 2024
  • 5 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb Videoland via jullie, maar zie nu dat ik bij Postcodeloterij prijs heb voor 6 maanden Videoland.
Er staat bij de prijs: Heeft u al een abonnement op Videoland? Dan betaalt u voor de periode van de gewonnen prijs niet voor uw abonnement. ..
Maar hoe regel ik dit?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 April 2024, 20:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Doekies, ik denk graag mee. 

Dan zul Videoland eerst bij ons op moeten zeggen. Dit kan in Mijn KPN. Als je dit hebt gedaan komt het account vrij en kun je dit koppelen aan de gewonnen 6 maanden van de Postcodeloterij, en daarna verderkijken. Kijk trouwens wel goed of de gewonnen prijs niet alleen geldt voor nieuwe klanten. 

Reputatie 2

@Alex van KPN Ok, ..

Is niet alleen voor nieuwe klanten,  want bij de gewonnen prijs staat de volgende uitleg:

"Heeft u al een abonnement op Videoland? Dan betaalt u voor de periode van de gewonnen prijs niet voor uw abonnement."

Maar dit werkt dus niet zo bij jullie..Jammer,  want erg omslachtig om eerst af te zeggen enzzz

Reputatie 7
Badge +24

 

Maar dit werkt dus niet zo bij jullie..Jammer,  want erg omslachtig om eerst af te zeggen enzzz

Waarom is dat omslachtig? 

Reputatie 2

@Nick83 opzeggen bij KPN, aanmelden Videoland,  na half jaar weer wijzigen.... ... ipv..de kosten stopzetten

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap de gedachtegang ergens wel, echter werken wij niet met de partij samen die de gratis 6 maanden aanbiedt. Maar zo ingewikkeld is het niet helemaal, je hoeft je account bij Videoland zelf niet stop te zetten, alleen de betaling via KPN. 

Reageer