Sticky

Hoe log ik in bij Viaplay?

  • 2 March 2024
  • 14 reacties
  • 4071 keer bekeken
Hoe log ik in bij Viaplay?
Reputatie 7
Badge +12

Hoe log ik in bij Viaplay? 

Vandaag is de eerste race van het nieuwe Formule 1 seizoen en we merken dat er momenteel veel vragen zijn over het inloggen bij Viaplay. In dit topic wordt stap voor stap uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat. Je leest hier onder andere hoe je Viaplay dient te activeren en hoe je vervolgens de race kunt bekijken. 


Lukt het inloggen niet? 

Weet je je inloggegevens voor Viaplay niet meer? Grote kans dat het e-mailadres hetzelfde is dat als waarmee je inlogt bij KPN. Ben je je wachtwoord vergeten? In dat geval kun je deze link gebruiken. Mocht het systeem je e-mailadres niet herkennen, dan geeft de website dit aan. Wanneer je het juiste e-mailadres invult, ontvang je een e-mail met instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen. 


14 reacties

Op arris vip5202 2022-01 is app Viaplsy niet geactiveerd. Heb nieuw kastje nofig?

 

Gisteren echt super geholpen door een medewerkster van KPN. Ze kunnen er niet echt veel aan doen dat VIAplay zo’n puinhoop is. Trainingen gemist, kwalificatie gemist…en nu inde stress om het opnieuw voor elkaar te krijgen. Betaal je 15,95 per maand extra voor zo’n shit bende. Inloggen, inloggen, aanmelden. Het werkt gewoon niet. Niet tevreden!

Reputatie 7
Badge +16

Op arris vip5202 2022-01 is app Viaplsy niet geactiveerd. Heb nieuw kastje nofig?


@Hansje de boer Bedankt voor je vraag! 
De Viaplay app staat inderdaad niet op de tv-ontvanger type 5202. Een andere tv-ontvanger is een optie, maar bekijk eerst rustig eens alle opties. Er zijn meer mogelijkheden om gebruik te maken van de Viaplay app. 

Meer informatie is te vinden op onze website onder stap 2: Stap 2: Formule 1 kijken met de Viaplay app of de F1 TV Pro app

@Chiel321 Vertel, wat is er precies aan de hand? Heb je Viaplay al wel geactiveerd maar lukt het inloggen nu niet? We helpen je graag verder!

Geactiveerd. Gedownload. E-Mail. Wachtwoord. De hele shit. Via de computer geactiveerd omdat via de mobiel niet wil. Even een stream gekeken, daarna er uit gegooid. En nu zit ik naar RTL/SKY te kijken met Duits commentaar. Gaaf man (cynisch bedoeld)

Ik denk dat ik lekker opzeg. En geld terug vraag. RTL geeft zojuist aan alle 24 uitzendingen te gaan doen. 

Reputatie 7
Badge +12

Enorm balen natuurlijk @Chiel321 :( Als het activeren en inloggen eenmaal is gelukt en je ervaart toch problemen, dan hebben wij daar helaas geen invloed op. Het signaal dat je problemen ervaart met de stream gaan we intern natuurlijk wel doorzetten. Verder snap ik je (cynische) opmerking met betrekking tot het Duitse commentaar heel goed maar ergens hopelijk toch ook fijn dat je de race wel kunt kijken! 

 

Wat denk je zelf… wel betalen maar niets krijgen. 

Echt zo slecht…zojuist is de premier league er ook uitgegooid. Dit is echt even gal spuwen. 

Reputatie 7
Badge +6

Ik denk dat ik lekker opzeg. En geld terug vraag. RTL geeft zojuist aan alle 24 uitzendingen te gaan doen. 

RTL Duitsland zendt maar 7 races uit, https://nl.motorsport.com/f1/news/f1-gratis-tv-rtl-duitsland-sluit-deal-zeven-grands-prix-2024/10559177/

 

Alle Formel-1-Rennen 2024 bei RTL im Free-TV im Überblick:

02.03.2024 - Großer Preis von Bahrain (Sakhir)

21.07.2024 - Großer Preis von Ungarn (Budapest)

28.07.2024 - Großer Preis von Belgien (Spa)

25.08.2024 - Großer Preis der Niederlande (Zandvoort)

01.09.2024 - Großer Preis von Italien (Monza)

15.09.2024 - Großer Preis von Aserbaidschan (Baku)

23.11.2024 - Großer Preis von Las Vegas

 

Welke F1-races zendt RTL Duitsland uit 2024?

Deze zender is bij de meeste aanbieders opgenomen in het standaard zenderpakket. Het Duitse RTL zendt in 2024 zeven Grands Prix live uit op het openbare kanaal: de seizoensopener in Bahrein en de Grands Prix van Hongarije, België, Nederland, Italië, Azerbeidzjan en Las Vegas.

Wat een vreselijke puinhoop is dit.......gewoon niet doen ......!!!!!

Download ,wachtwoorden ,inloggen.,account aanmaken,....leuker kunnen ze het niet maken,nou laat maar zitten bah!!

Moet je ook nog voor betalen,voor ons dus geen race te zien,bedankt!

Gisteren Viaplay besteld. Totaal niet mogelijk om in te loggen, dan moet ik bij Viaplay weer een nieuw abonnement aanschaffen. 2x betalen dus. Race gemist geen technische ondersteuning bij kpn en Viaplay.  3 stapjes en popcorn 🍿 🐌

Reputatie 7
Badge +19

Het lukte wel om Viaplay via KPN te activeren? @David Kraai 

Dat wel dus 

Reputatie 7
Badge +17

Dan is die stap in elk geval gelukt. Heb je het account voor Viaplay ook aangemaakt, of was dit een bestaand account? 

Als je een account hebt, wat gebeurt er dan wanneer je de Viaplay wachtwoord vergeten optie gebruikt? Krijg je dan wel mail op het mailadres en lukt het daarna om in te loggen?

Reageer