Beantwoord

Op zondag kon ik de F1 race niet kijken, ik bleef de kwalificatie te zien krijgen

  • 26 March 2024
  • 11 reacties
  • 154 keer bekeken

afgelopen zondag 24-3-2024 om 5 uur op gestaan om F1 te kijken maar kreeg steeds de kwalificatie te zien en geen race. Kon ook niets anders kiezen kreeg constant de herhaling kwalificatie. 

de kwalificatie kijken was ook niet echt leuk vaak stond beeld stil met draaiend rondje in het midden.

 

iemand enig idee wat er kan zijn. 

icon

Beste antwoord door PeterG 27 March 2024, 20:19

Bekijk origineel

11 reacties

Even aan ViaPlay vragen @henk dijkkamp 

Reputatie 7
Badge +20

@henk dijkkamp 

Heb je een abonnement op ViaPlay (via ViaPlay of via KPN) of heb je een abonnement op F1 TV Pro?

 

Er is kans dat je hem nog op kwalificatie van een dag eerder had staan.

Ik heb ViaPlay niet meer, maar als ik het goed heb:

Ga terug en ga naar sport en naar F1 of je ziet hem al staan.

En klik op spelen bij F1 race.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @henk dijkkamp, dat is mooi balen! Wellicht dat je de stream van de kwalificatie nog open hebt gehad. Deze dien je dan eerst af te sluiten. Hopelijk lukt het je wel om de komende races wel gewoon te kijken en te genieten van het spektakel. 

Mocht je toch problemen blijven houden, is toch het advies contact op te nemen met Viaplay zelf. Zij zijn verantwoordelijk voor het werken en kwaliteit van de streams. 

Viaplay of F1 TV?

Bij Viaplay: ga naar 'sport’ en kies het vanuit daar. Niet vanaf het scherm waar je de app in komt. 

Viaplay of F1 TV?

Bij Viaplay: ga naar 'sport’ en kies het vanuit daar. Niet vanaf het scherm waar je de app in komt. 

probleem is dus dat ik niks te kiezen heb.
zodra ik de app van viaplay open geeft die aan uitzending begint over 5min maar dat is dan de kwalificatie en niet de race 

Waar staat je via play app op is dat bv  een phone etc of op je tv 

Waar staat je via play app op is dat bv  een phone etc of op je tv 

op tv 

Viaplay of F1 TV?

Bij Viaplay: ga naar 'sport’ en kies het vanuit daar. Niet vanaf het scherm waar je de app in komt. 

probleem is dus dat ik niks te kiezen heb.
zodra ik de app van viaplay open geeft die aan uitzending begint over 5min maar dat is dan de kwalificatie en niet de race 

Dan heb je na het kijken van de kwalificatie die stream en de hele app helemaal niet gesloten. Gewoon plompverloren uitgezet. Dat blijft dan open staan! Dus…. netjes afsluiten die boel. Met de terug knop overigens.

Open op je tv de via play app en zodra de kwalificatie in beeld komt ga dan met het pijltje naar links gaan en daar aangekomen het pijltje (van de afstandbediening)naar onder gaan en dan f1 aanklikken dan kun je scrollen naar  f1 en  dan helemaal onderaan stoppen aanklikken.

Als het goed is ben de kwali kwijt 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viaplay of F1 TV?

Bij Viaplay: ga naar 'sport’ en kies het vanuit daar. Niet vanaf het scherm waar je de app in komt. 

probleem is dus dat ik niks te kiezen heb.
zodra ik de app van viaplay open geeft die aan uitzending begint over 5min maar dat is dan de kwalificatie en niet de race 

Dan heb je na het kijken van de kwalificatie die stream en de hele app helemaal niet gesloten. Gewoon plompverloren uitgezet. Dat blijft dan open staan! Dus…. netjes afsluiten die boel. Met de terug knop overigens.

dit was de oplossing zag alleen de terug knop niet maar had ook steeds tv gewoon uit gedaan.

maar heb de laatste uitzendingen gewoon netjes gezien.

 

dank allen voor meedenken

Reputatie 7
Badge +19

Helemaal top! 

Reageer