Vraag

Spotify account loskoppelen gaat niet omdat het account niet lijkt te bestaan

  • 26 April 2024
  • 4 reacties
  • 21 keer bekeken

In mijn vorige relatie hadden we samen een Totaalpakket met Spotify premium. Helaas zijn we uit elkaar gegaan. Op het oude adres is nog steeds een Totaalpakket actief. 

Als ik met mijn Spotify account wil inloggen om bijvoorbeeld een Duo abonnement af te sluiten, krijg ik de melding dat "het abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL”en dit eerst losgekoppeld moet worden. Ik heb met KPN gebeld en er is geen Spotify abonnement zichtbaar bij dit totaalpakket.

 

Kunnen jullie helpen aub?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Kijk eens in MIJNKPN of het er wel of niet bij staat.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @SanderStaal, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Niet om dit af te schuiven, maar heb je dit ook al eens aangekaart bij Spotify?

 

Kijk eens in MIJNKPN of het er wel of niet bij staat.

Ben ik ook benieuwd naar!

Goedenavond, bedankt voor jullie antwoorden.

 

In MIJNKPN staat Spotify niet bij het pakket, Spotify blijft me terug verwijzen naar hun partner.

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond, bedankt voor jullie antwoorden.

 

In MIJNKPN staat Spotify niet bij het pakket, Spotify blijft me terug verwijzen naar hun partner.

 

Jij bedankt voor het checken @SanderStaal!

Waar ik even benieuwd naar ben; je geeft aan dat wanneer je nu inlogt, je geen Spotify DUO af kunt sluiten vanwege de melding dat het abonnement is gekoppeld aan KPN; is het account waarmee je inlogt nu wel een Premium account? Kun je gewoon muziek luisteren zonder reclames? 

Reageer